Wyciągające sie łańcuchy w 3.0 TDI

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

Re: Wyciągające sie łańcuchy w 3.0 TDI

#21

Post autor: Vreshcor » 03 mar 2020, 20:54

Mareklass pisze:
03 mar 2020, 20:28
U mnie slychac wlasnie tak jak opisalem,tylko
Tykanie ? To nie łańcuchy, tamto haracze konkretnie aż napinacz go naciągnię lub słychać rzegotanie cały czas jak np schodzi z obrotów.
Better is enemy of good.

Mareklass
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:03
Skąd: Tuchomie
Samochód: Vw Touareg 2013 3.0 TDI

#22

Post autor: Mareklass » 03 mar 2020, 20:58

A napinacz??

Mareklass
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:03
Skąd: Tuchomie
Samochód: Vw Touareg 2013 3.0 TDI

#23

Post autor: Mareklass » 03 mar 2020, 21:00

Zanim olej go wypelni to łańcuch ociera o slizgi...

Mareklass
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:03
Skąd: Tuchomie
Samochód: Vw Touareg 2013 3.0 TDI

#24

Post autor: Mareklass » 03 mar 2020, 21:01

To jest chyba jakos tak😁wada napinacza cos mechanik wspominał😊

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#25

Post autor: cinek » 04 mar 2020, 8:37

wadliwe napinacze były we wcześniejszych jednostkach w t2 już raczej z tym niema problemu, chyba ze oszczędzasz na wymianie oleju wtedy możesz obić i nowy motor :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#26

Post autor: Vreshcor » 04 mar 2020, 9:10

CRCA to trzecia odsłona 3.0 TDI .O ile zmiany w 2 wersji .(większe opasanie na koła inny napinacz) wpłynęły pozytywnie to 3 generacja dostała 2 łańcuchy zamiast 4 , caly rozrząd przebudowany, przeniesiona została pompa wtryskowa bezpośrednio na łańcuch a trwałość się pogorszyła .
Better is enemy of good.

Mareklass
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:03
Skąd: Tuchomie
Samochód: Vw Touareg 2013 3.0 TDI

#27

Post autor: Mareklass » 04 mar 2020, 9:16

W takim razie co to jest to tykanie?

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#28

Post autor: cinek » 04 mar 2020, 9:19

@Vreshcor a to nie wiedziałem ze się pogorszyło ale przyznasz chyba ze największym czynnikiem chorobotwórczym jest zwiększony interwał wymian oleju i jego rozrzedzanie przez paliwo, które jest wtryskiwane w zbyt dużych ilościach podczas wypalania dpf :roll:
Mareklass pisze:
04 mar 2020, 9:16
W takim razie co to jest to tykanie?
może świerszcze albo bomba zegarowa :lol: a na poważnie trza wziąć stetoskop i posłuchać skąd to tyka

Mareklass
Bywalec
Bywalec
Posty: 32
Rejestracja: 20 lis 2019, 20:03
Skąd: Tuchomie
Samochód: Vw Touareg 2013 3.0 TDI

#29

Post autor: Mareklass » 04 mar 2020, 9:24

Olej wymienilem od kupna dopiero raz,obecnie przejechane 9 tys.wy wymieniacie co 10??jest zalany liqui moly 5w30.chce teraz sam wymienic i sie zastanawiam czy taki sam zalac.bo wchodzi ok 8 litra tak?

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#30

Post autor: berater » 04 mar 2020, 9:25

Vreshcor pisze:
04 mar 2020, 9:10
CRCA to trzecia odsłona 3.0 TDI .O ile zmiany w 2 wersji .(większe opasanie na koła inny napinacz) wpłynęły pozytywnie to 3 generacja dostała 2 łańcuchy zamiast 4 , caly rozrząd przebudowany, przeniesiona została pompa wtryskowa bezpośrednio na łańcuch a trwałość się pogorszyła .
Ty to potrafisz człowieka pocieszyć. Czy mógłbyś się odnieść do mojego postu #11?

ODPOWIEDZ