Modyfikacja 4.2 TDI

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

Re: Modyfikacja 4.2 TDI

#21

Post autor: cinek » 22 mar 2020, 19:25

Vreshcor pisze:
22 mar 2020, 17:23
Hamulce w serii są duże , zmiana na 385 niewiele by wniosla . Po tygodniu jazdy z dodatkowymi koniami nie dałbyś sobie tego odebrać :)
pewnie tak ale ja inaczej to widzę a co do hamulcow to ori dają rade ale przy agresywnej jeździe zniszczysz je nawet po jednym razie jestem tego przekonany :roll:

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#22

Post autor: Vreshcor » 22 mar 2020, 20:09

Aż tak źle nie jest , największy problem jest z ograniczoną możliwością rozpraszania ciepła ale też poza torem nie.jezdzi się.0-200-0-200 itd
Trochę lepiej znoszą rozgrzanie tarcze pływające i można takie znaleźć .
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#23

Post autor: cinek » 22 mar 2020, 21:17

https://allegro.pl/oferta/audi-rs6-c8-4 ... 9078361557

szybki sprzęt ma jeszcze szybciej hamować :roll: ot taka moja filozofia 8-)

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#24

Post autor: Vinsent » 23 mar 2020, 15:39

No hamulce konkret jakby nie było tych 47 przed 999 to brałbym bez zastanowienia :D:D:D

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#25

Post autor: cinek » 23 mar 2020, 16:49

Za 999 to jednego klocka nie kupisz :lol: :mrgreen:

Awatar użytkownika
go-v10-go
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 191
Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
Skąd: pomorskie
Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06

#26

Post autor: go-v10-go » 23 mar 2020, 18:38

Nie wiem o czym piszecie. Ja mam TRW nie pamiętam chyba przód 1400 niecałe nawiercane i nacinane 350mm.i żylety nawet z dużych prędkości dają radę nie pływają.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#27

Post autor: cinek » 23 mar 2020, 20:19

Powiem tyle: zapier :arrow: dalanie zapier :arrow: dalaniu nie rowne :twisted:

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#28

Post autor: cinek » 24 mar 2020, 9:39

zestawik do cayenne pewnie by pasował p&p https://pcachs.org/buysell/show-ad/?id=5144 :mrgreen: mniam sliczne

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#29

Post autor: Vreshcor » 24 mar 2020, 10:38

Ceramika to też nie same zalety....raz że drogie, dwa że potrafią pęknąć bez przyczyny . Siła hamowania jest porównywalna z tradycyjnym hamulcami i charakterystyka taka że trudno delikatnie hamować.
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#30

Post autor: cinek » 24 mar 2020, 15:25

Te pierwsze takie były zero :arrow: jedynkowe ale od tego czasu wiele lat minelo i poprawili inaczej nie wsadzano by ich do drogowych sprzętów :mrgreen:

ODPOWIEDZ