4.2 Tdi kopci i przerywa
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: 4.2 Tdi kopci i przerywa
Zrób wymianę dpfów za pomocą vcds nie zaszkodzi a może się poprawi Ten błąd sond lambda wraca? Może wypadałoby je wymienić
- mypear
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 18 lip 2020, 6:59
- Skąd: Trzcianka
- Samochód: Vw Touareg 4.2 TDI, 11r
Jutro spróbuję, myślałem o tym ale co myślisz że dwie lambdy padły w jednym momencie?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Jaki jest dokładnie błąd? Najlepiej odczytaj z vcds angielskiego wtedy wklejasz do googla dopisujesz 4.2 tdi i szukasz może już ktoś miał ten problem
- mypear
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 18 lip 2020, 6:59
- Skąd: Trzcianka
- Samochód: Vw Touareg 4.2 TDI, 11r
Zaraz tu wrzucę i poszukam w necie przy okazji
Dodano po 8 minutach 51 sekundach:
Vcds idzie jakoś zmienić na angielski ?
Dodano po 8 minutach 51 sekundach:
Vcds idzie jakoś zmienić na angielski ?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
sa instalki na stronie ross techa ale niewiem czy nie ubijesz kabla jesli masz pirata
- mypear
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 18 lip 2020, 6:59
- Skąd: Trzcianka
- Samochód: Vw Touareg 4.2 TDI, 11r
Puki co wrzucę te błędy po polsku a zaraz poszukam czy dam rade ogarnąć, oczywiście że nie oryg
Sonda lambda 1 rząd 1
9097 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2196 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 333693 km
Data: 2022.07.11
Czas: 22:38:19
Prędkość obrotowa silnika: 1230.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 35 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 632.7 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
LSU st Adap B1-Bits 0-7: 00000000
LSU u O2 Raw B1: 209.2 mV
LSU u Ri Flt B1: 1003.0 mV
LSU dcyc Ht Cor B1: 45.14 %
LSU r O2 Adap B1: 0.03879
Sonda lambda 1 rząd 2
11620 - Sonda lambda 1; zespół 2
P2198 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 333693 km
Data: 2022.07.11
Czas: 22:38:19
Prędkość obrotowa silnika: 1222.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 35 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 2: 0.0 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
LSU st Adap B2-Bits 0-7: 00000000
LSU u O2 Raw B2: 554.4 mV
LSU u Ri Flt B2: 1002.4 mV
LSU dcyc Ht Cor B2: 47.13 %
LSU r O2 Adap B2: 0.09852
Sonda lambda 1 rząd 1
9097 - Sonda lambda 1; zespół 1
P2196 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 333693 km
Data: 2022.07.11
Czas: 22:38:19
Prędkość obrotowa silnika: 1230.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 35 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 632.7 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
LSU st Adap B1-Bits 0-7: 00000000
LSU u O2 Raw B1: 209.2 mV
LSU u Ri Flt B1: 1003.0 mV
LSU dcyc Ht Cor B1: 45.14 %
LSU r O2 Adap B1: 0.03879
Sonda lambda 1 rząd 2
11620 - Sonda lambda 1; zespół 2
P2198 00 [101] - sygnał mieszanki za bogatej
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 333693 km
Data: 2022.07.11
Czas: 22:38:19
Prędkość obrotowa silnika: 1222.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 35 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 89 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 21 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.320 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 2: 0.0 mg/stroke
Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke
LSU st Adap B2-Bits 0-7: 00000000
LSU u O2 Raw B2: 554.4 mV
LSU u Ri Flt B2: 1002.4 mV
LSU dcyc Ht Cor B2: 47.13 %
LSU r O2 Adap B2: 0.09852
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
dlaczego średnia dawka wtrysku 0.0 skoro auto odpalone wygląda na to ze masz problem z zasilaniem paliwem może pompa wtryskowa się kończy albo albo któraś w zbiorniku pada ale luknolem szybko po necie i kolesie wymieniaja sondy https://a4-klub.pl/topic/453724-b%C5%82 ... a-bogatej/
https://a4-klub.pl/topic/264752-check-z ... zanka-bpw/
https://a4-klub.pl/topic/264752-check-z ... zanka-bpw/
- mypear
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 18 lip 2020, 6:59
- Skąd: Trzcianka
- Samochód: Vw Touareg 4.2 TDI, 11r
Co do pompy wtryskowej to przy wymianie rozrządu pojechała do sprawdzenia i niby pompa jak nowa, ale też się raz zastanawiałem nad pompą w zbiorniku. Z tego co tam pisali z tych postów to wychodzi na sondę ale co sądzisz wymienić obydwie czy wymienić z tej strony z której kopci ?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Znajdź sobie jakiegoś gramotnego diagnostę który używa odisa bo ten program choć wqurwiajacy i można od niego zapaść w sen zimowy wiele razy mi pomógł , wg mnie jeśli wskazania na obu są poza zakresem to do wymiany są obie o ile to sondy
- mypear
- Bywalec
- Posty: 37
- Rejestracja: 18 lip 2020, 6:59
- Skąd: Trzcianka
- Samochód: Vw Touareg 4.2 TDI, 11r
Trochę czasu mnie nie było i trochę czasu minęło od mojego ostatniego problemu ale skoro tu już zajrzałem to pomyślałem że warto się podzielić rozwiązaniem ostatniego mojego problemu. Mianowicie uszkodzony był EGR, po samym wypięciu kotki zapaliła się lapka od silnika ale silnik wrócił do życia wszystkie objawy jak ręką odjął.
Pozdro
Pozdro