Już jestem

troszkę mi się zeszło ale myślę że mam chyba to o co chodziło tylko nie wiedziałem czy silnik ma być zimny czy ciepły a z uwagi na to szarpanie na zimnym zrobiłem to bez rozgrzewania

.
Punkt 1
IDE01387 Wtryskiwacz 1: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 46.80 µs
IDE01390 Wtryskiwacz 2: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 59.45 µs
IDE01393 Wtryskiwacz 3: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 45.60 µs
IDE01396 Wtryskiwacz 4: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 30.40 µs
IDE01399 Wtryskiwacz 5: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 56.35 µs
IDE01402 Wtryskiwacz 6: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 44.05 µs
IDE04462 Wtryskiwacz 7: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 44.40 µs
IDE04465 Wtryskiwacz 8: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 38.90 µs
Punkt 2
IDE01388 Wtryskiwacz 1: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 25.80 µs
IDE01391 Wtryskiwacz 2: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 12.60 µs
IDE01394 Wtryskiwacz 3: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 15.85 µs
IDE01397 Wtryskiwacz 4: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 10.40 µs
IDE01400 Wtryskiwacz 5: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 14.60 µs
IDE01403 Wtryskiwacz 6: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 7.95 µs
IDE04463 Wtryskiwacz 7: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 18.15 µs
IDE04466 Wtryskiwacz 8: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 23.30 µs
Punkt 3
IDE01389 Wtryskiwacz 1: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 16.80 µs
IDE01392 Wtryskiwacz 2: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 1.10 µs
IDE01395 Wtryskiwacz 3: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 15.95 µs
IDE01398 Wtryskiwacz 4: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 13.85 µs
IDE01401 Wtryskiwacz 5: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 7.95 µs
IDE01404 Wtryskiwacz 6: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 5.20 µs
IDE04464 Wtryskiwacz 7: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 11.75 µs
IDE04467 Wtryskiwacz 8: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 23.15 µs
No i różnice
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.33 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.57 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.44 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.29 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.38 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.27 mg/stroke
IDE04080 Różnica dawki wtrysku cylinder 7 0.03 mg/stroke
IDE04081 Różnica dawki wtrysku cylinder 8 0.29 mg/stroke
Ja z tego za dużo nie wywróżę, mam nadzieje że wam to coś więcej mówni niż mi
A jeszcze tak rozmyślałem czy to mogą być wtryski bo wtryski się raczej od razu nie psują tylko pogarsza się ich stan z czasem a tu się auto zepsuło na przestrzeni 600km,czy to w ogóle możliwe ?