Witam, czy po zakupie i montażu nowego aku konieczne jest jego kodowanie? Jeżeli tak to dlaczego i co to zmieni ?
Jak poprawnie zakodować w VCDS akumulator rozruchowy ?
Kodowanie nowego akumulatora
-
- Bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 gru 2019, 15:55
- Skąd: Mazowieckie
- Samochód: TOUAREG FL V10
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
W autach które mają system nadzoru nad ładunkiem wpływającym i wypływającym z baterii. W T1 takiego modułu nie ma.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 gru 2019, 15:55
- Skąd: Mazowieckie
- Samochód: TOUAREG FL V10
Ok dzięki. Ciągle mam problem z rozładowanym aku myślałem ,że konieczne może być jego zakodowanie. Sprawdzałem pobór amperów na tym pod siedzeniem ale to chyba nie to bo amperomierz pokazuje 0,02 nawet po godzinie.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Ile lat ma aku? Masz keyless?
-
- Bywalec
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 gru 2019, 15:55
- Skąd: Mazowieckie
- Samochód: TOUAREG FL V10
Bateria jest sprawna i klamki są ale raczej to nie to
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Skąd wiesz ze sprawna bo odpala po naładowaniu prostownikiem przez dwa dni
? Jak i czym została sprawdzona ? I skad wiesz że to nie klamki?
Jeśli chodzi o aku to żeby chociaż być w połowie pewnym ze aku jest sprawne potrzeba minimum 2 dni (ładowanie ,
rozladowywanie ,testy)
A jesli chodzi o keyless to tylko skan z vcds lub innych profesjonalnych skanerów może potwierdzić sprawność

Jeśli chodzi o aku to żeby chociaż być w połowie pewnym ze aku jest sprawne potrzeba minimum 2 dni (ładowanie ,
rozladowywanie ,testy)
A jesli chodzi o keyless to tylko skan z vcds lub innych profesjonalnych skanerów może potwierdzić sprawność