Gdzie znajde sterowniki turbin v10 2003r ?
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Gdzie znajde sterowniki turbin v10 2003r ?
Tak jak w temacie...
Po odbiorze od mechanika 4 dni pracowały dwie turbinki.
A teraz znowu ten sam błąd i jedna sie niezałącza.
Mechanik mówił że "ktoś tam" naprawił ten sterownik - ale ja wolałbym go sam wymienić na nowy jak jest taka możliwość...
Pozdrawiam.
Po odbiorze od mechanika 4 dni pracowały dwie turbinki.
A teraz znowu ten sam błąd i jedna sie niezałącza.
Mechanik mówił że "ktoś tam" naprawił ten sterownik - ale ja wolałbym go sam wymienić na nowy jak jest taka możliwość...
Pozdrawiam.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Ten sam błąd to jaki ?
Sterownikiem jest ecu silnika a nastawnik przy turbinie , prawy i lewy .
Cena nowego cię zniechęci ale można kupić zregenerowany.
Sterownikiem jest ecu silnika a nastawnik przy turbinie , prawy i lewy .
Cena nowego cię zniechęci ale można kupić zregenerowany.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Pewnie chodziło o ten nastawnik. To ta grucha może przy turbo?
Ma ktoś mechanika zaprawionego w tym v10? Razem z żonką chcemy trzymać to auto jak youngtimera - ale nikt nichce lub nieumie sobie z nim poradzić...
Ma ktoś mechanika zaprawionego w tym v10? Razem z żonką chcemy trzymać to auto jak youngtimera - ale nikt nichce lub nieumie sobie z nim poradzić...
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Taki błąd jest P023500- regulacja ciśnienia doładowania.
No i taki jeszcze ale to inna bajka
P300700- czujnik położenia wałka rozrządu
A to prawda że trzeba silnik wyciągnąć żeby ten czujnik wymienić?
No i taki jeszcze ale to inna bajka
P300700- czujnik położenia wałka rozrządu
A to prawda że trzeba silnik wyciągnąć żeby ten czujnik wymienić?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Ten błąd nie przesądza nastawnika chociaż to jedna z możliwości. A czujnik wałka jest obok pompy tandemowej na prawej głowicy.
Można wymienić bez wyciągania motoru ale i tak jest sporo pracy z tym.
Można wymienić bez wyciągania motoru ale i tak jest sporo pracy z tym.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Dzięki kolego.
Turbo to nie moja liga ale skoro nie trzeba wyciągać silnika to spróbuje zawalczyć z tym czujnikiem.
Jest coś takiego jak czujnik jakości paliwa w v10? Czy jego brak odczytu ma wpływ na samochód czy na razie niema się czym martwić?
Turbo to nie moja liga ale skoro nie trzeba wyciągać silnika to spróbuje zawalczyć z tym czujnikiem.
Jest coś takiego jak czujnik jakości paliwa w v10? Czy jego brak odczytu ma wpływ na samochód czy na razie niema się czym martwić?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jest czujnik wody w filtrze ale czy i jakie daje objawy to nie wiem.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Pompy tandemowe są dwie?
Czy prawą strone silnika liczy sie patrząc na przód samochodu czy siedząc w nim za kierownicą??
Bo rozkręciłem wszystko od strony wlotu powietrza do kabiny pod maską i chyba to nie ta strona co trzeba żeby wymienić te czujnik wału...
Czy prawą strone silnika liczy sie patrząc na przód samochodu czy siedząc w nim za kierownicą??
Bo rozkręciłem wszystko od strony wlotu powietrza do kabiny pod maską i chyba to nie ta strona co trzeba żeby wymienić te czujnik wału...

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Tandemowa jest jedna , druga jest pojedynczo "funkcyjna" bo pompuje tylko paliwo .;-P
A strony się rozróżnia jak pasy na jezdni patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy .
No i sie zdecyduj bo czujnik wału korbowego jest po prawej pod łapą silnika a wałka rozrzadu na prawej glowicy od strony grodzi wiec nie wiem co da demontaz filtra i innych rur z boku silnika
A strony się rozróżnia jak pasy na jezdni patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy .
No i sie zdecyduj bo czujnik wału korbowego jest po prawej pod łapą silnika a wałka rozrzadu na prawej glowicy od strony grodzi wiec nie wiem co da demontaz filtra i innych rur z boku silnika
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 lis 2020, 9:19
- Skąd: Radom
- Samochód: Touareg 5.0 TDi
2003r
Chodziło o czujnik wałka rozrządu- i zrobiłem sam- dziękuje za pomoc.
A przy okazji zapytam o czujniki przepływu powietrza - bo komputer pokazuje że dostaje połowe tego co trzeba.
Wydaje mi sie że są 4 sztuki- po dwie na każdą strone. Przy filtrach powietrza.
Mam racje czy sie myle? Bo chce je wszystkie wymienić.
A przy okazji zapytam o czujniki przepływu powietrza - bo komputer pokazuje że dostaje połowe tego co trzeba.
Wydaje mi sie że są 4 sztuki- po dwie na każdą strone. Przy filtrach powietrza.
Mam racje czy sie myle? Bo chce je wszystkie wymienić.