T1 2005 - Key not found
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
T1 2005 - Key not found
Cześć,
W sobotę wyciągałem zegary, żeby wymienić głośniczek i wymieniałem ramkę w tunelu środkowym, a wczoraj jak wsiadłem do auta to niespodzianka, pokazał się komunikat "Key not found" (mam keyless + start z przycisku). Bateria raczej ok, bo z pilota normalnie otwiera i zamyka.
Dzisiaj zrobiłem skan i takie kwiatki wyskoczyły:
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 3D0-909-13x-05.lbl
Part No SW: 3D0 909 135 Q HW: 5WK 470 22
Component: G2 Kessy 6610
Revision: 66105312 Serial number: VWZ3Z0E3317152
Coding: 0147688
Shop #: WSC 26237 004 1048576
VCID: 3365F94751C0B380ED9
Part No: XXXXXXXXXXX
Component: ELV XXXX
6 Faults Found:
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
011 - Open Circuit
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
011 - Open Circuit
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
001 - Upper Limit Exceeded
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138)
001 - Upper Limit Exceeded
Skasowałem błędy ale niestety dalej nie wykrywa kluczyka Macie jakieś pomysły o co moze chodzić?
Nadmienię tylko, że odkąd go kupiłem to nie działało bezkluczykowe otwieranie, czyli musiałem otworzyć normalnie z przycisku na kluczyku, a potem już w samochodzie uruchamiał się bezkluczykowo z przycisku.
Czyżby czekała mnie wymiana tranzystorów w Kessy?
Na zagranicznych forach czytałem, że moze to być też spowodowane niskim naładowaniem akumulatora (akurat mi się wyładował przy zabawie VCDS)
W sobotę wyciągałem zegary, żeby wymienić głośniczek i wymieniałem ramkę w tunelu środkowym, a wczoraj jak wsiadłem do auta to niespodzianka, pokazał się komunikat "Key not found" (mam keyless + start z przycisku). Bateria raczej ok, bo z pilota normalnie otwiera i zamyka.
Dzisiaj zrobiłem skan i takie kwiatki wyskoczyły:
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 3D0-909-13x-05.lbl
Part No SW: 3D0 909 135 Q HW: 5WK 470 22
Component: G2 Kessy 6610
Revision: 66105312 Serial number: VWZ3Z0E3317152
Coding: 0147688
Shop #: WSC 26237 004 1048576
VCID: 3365F94751C0B380ED9
Part No: XXXXXXXXXXX
Component: ELV XXXX
6 Faults Found:
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
011 - Open Circuit
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
011 - Open Circuit
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
001 - Upper Limit Exceeded
01341 - Control Module in Instrument Panel On Comfort CAN (J285)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138)
001 - Upper Limit Exceeded
Skasowałem błędy ale niestety dalej nie wykrywa kluczyka Macie jakieś pomysły o co moze chodzić?
Nadmienię tylko, że odkąd go kupiłem to nie działało bezkluczykowe otwieranie, czyli musiałem otworzyć normalnie z przycisku na kluczyku, a potem już w samochodzie uruchamiał się bezkluczykowo z przycisku.
Czyżby czekała mnie wymiana tranzystorów w Kessy?
Na zagranicznych forach czytałem, że moze to być też spowodowane niskim naładowaniem akumulatora (akurat mi się wyładował przy zabawie VCDS)
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jeśli nie widział kluczyka na zewnątrz to z antenami cos było napsute.
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
On go nie widzi wewnątrz a jeszcze w sobotę przed wymianą zegarów widział i zastanawiam się, czy to zbieżność przypadkowa, czy może coś się przy okazji stało?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Nie widzi żadnej anteny u mnie wymiana mosfeta w sterowniku pomogła ale w t2
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
W poprzednim Touaregu wymianiałem tranzystory, ale to po to, zęby klamki uruchomić. Może tu też tego spróbuję? Ale dziwne, bo działał, tylko znienacka przestał
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Wymień 99% że to bedzie to
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
No cóż, trzeba będzie poświęcić te 3 zł na tranzystory Ciekawe, czy rezystory będą ok
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To można sprawdzić, auto po chwycie za klamkę nadaje na częstotliwości 125khz. Pilot odpowiada identyfikacją. To samo się dzieje gdy naciskasz guzik SS , anteny nadają klucz odpowiada.
Normalny pilot działa na 433 MHz i to inna bajka.
Normalny pilot działa na 433 MHz i to inna bajka.
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
a jak to fizycznie sprawdzić czy nadaje?
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
I ja zapytam, od dłuższego czasu mam błąd przerwy w obwodzie anten w zderzaku przy bagażniku. Faktycznie będzie coś z nie wiem, kostką przy czujniku, czy jest coś typowego co się uszkadza?
Druga rzecz, dziś zobaczyłem że przycisk w klamce z tyłu ma zwarcie z masą według vcds i faktycznie nie śmiga. Jest jakiś problem z naprawą tego lub jakiś poradnik w necie?
Druga rzecz, dziś zobaczyłem że przycisk w klamce z tyłu ma zwarcie z masą według vcds i faktycznie nie śmiga. Jest jakiś problem z naprawą tego lub jakiś poradnik w necie?