Złodziej prądu

ODPOWIEDZ
TouaregKrakowOffroad
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 25 lut 2023, 7:34
Skąd: Kraków
Samochód: VW Touareg 5.0 v10 Diesel

Złodziej prądu

#1

Post autor: TouaregKrakowOffroad » 25 lut 2023, 7:51

Witam proszę o pomoc ciągle mam problem z rozładowującym się akumulatorem początkowo miałem na postoju pobór prądu na poziomie 0,50A po wymianie mosfetów w sterowniku kessy oraz naprawię wiązek kabli w podłodze pod nogami kierowcy koło lewego słupka pobór prądu spadł do 0,09A co szukać w następnej kolejności, co najczęściej ulega uszkodzeniu w Touarek 5.0 v10, posiadam jeszcze problem po naprawie moduły kessy pojazd i tak nie widzi klucza Key not found przy próbie odpalenia z przełącznika i oczywiscie klamki nie reaguja czy jest to problem z rozprogramowaniem się klucza czy jednak jeszcze jakaś antena lub klamka daje czadu, po szczytaniu błędów kablem nie widzę błędów zwiazanych z kessy.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#2

Post autor: cinek » 25 lut 2023, 13:18

Klamki na bank - anteny się nie psują i jeśli tego nie ogarniesz to możesz mieć problem z ubytkami prądu . Jakim interfejsem czytane błędy?

TouaregKrakowOffroad
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 25 lut 2023, 7:34
Skąd: Kraków
Samochód: VW Touareg 5.0 v10 Diesel

#3

Post autor: TouaregKrakowOffroad » 25 lut 2023, 14:22

błędy odczytywane interfejsem delphi MULTIDIAG PRO+ oraz Vag kkl dziękuje za odp może uda się dziś odłączyć wszystkie klamki i sprawdzę pobór prądu :)

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#4

Post autor: cinek » 26 lut 2023, 13:04

Tylko vcds lub odis inne skanery mogą nie pokazać wszystkich błędów niewiem jak w t1 ale t2 pokazuje awarie klamki

TouaregKrakowOffroad
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 25 lut 2023, 7:34
Skąd: Kraków
Samochód: VW Touareg 5.0 v10 Diesel

#5

Post autor: TouaregKrakowOffroad » 26 lut 2023, 13:17

Dzięki za dop. jutro zabieram się za odłączenie wszystkich klamek nie zależy mi na handsfree więc jak to zadziała to będzie jeden problem mniej w tym aucie :) mam już upatrzone klamki na allegro cały komplet bez czujników wiec wizualnie będzie wyglądało jak by to auto nigdy nie miało kessy.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#6

Post autor: cinek » 26 lut 2023, 14:10

To nie takie proste jak ci ie wydaje, powiem więcej nie wiem czy to wogole mozliwe wykodowac poprawnie keyless z systemu odlaczenie klamek tez nic nie da bo system moze wogole sie nie wygasic ale mozesz probowac , niemam doswiadczenia z t1 wiec trudno mi cos wiecej pomoc. Moim zdaniem idziesz w zla strone- zamiast naprawic chcesz go okastrować ,masz tez problem z pneumatyką wiec idąc twoim tokiem myślenia załóż mu sprężyny :lol:

TouaregKrakowOffroad
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 25 lut 2023, 7:34
Skąd: Kraków
Samochód: VW Touareg 5.0 v10 Diesel

#7

Post autor: TouaregKrakowOffroad » 26 lut 2023, 14:32

Cześć na hydraulice mi zależy wiec ją na pewno ratuję :) ale jeśli chodzi o klamki to zależy czy ich wymiana pomoże czy nie bo moduł kessy był w naprawie na wymianie mosfetów bo miał zwarcie i wtedy pobierał prądu 0,5 A ale i tak po naprawie żadna klamka nie reaguje na dotyk wiec pytanie czy system się sam wyłączył przez uszkodzoną klamke jedną bądź wiecej szt czy problem jest gdzieś indziej a jeśli jest to problem jednej klamki to oczywiście warto wymienić na sprawną z kessy ale jęsli problem jest złożony a wiele pojazdów miałem bez tych cudów to widzę problemu w otwieraniu drzwi z pilota ważne aby zlikwidować złodzieja prądu :)

Dodano po 4 minutach 43 sekundach:
Tak więc dziękuje za dotychczasową pomoc i podpowiedzi i też jestem zdania że lepiej ratować niż wykastrować ale czasem trzeba wybrać mniejsze zło :) jutro się temat wyjaśni zrobiłem odczyt błędów vcds i wyszedł błąd zwarcie prawej przedniej klamki :) wiec ją odepnę i zobaczymy czy system uśpi sie w 100%

TouaregKrakowOffroad
Bywalec
Bywalec
Posty: 16
Rejestracja: 25 lut 2023, 7:34
Skąd: Kraków
Samochód: VW Touareg 5.0 v10 Diesel

#8

Post autor: TouaregKrakowOffroad » 27 lut 2023, 15:14

Witam, po odpięciu wszystkich klamek pobór prądu spadł do 0.03A pytanie czy to już jest prawidłowy pobór prądu ?? Na pewno nie była to wina jednej klamki przy odpinaniu każdej pojedynczo pobór stopniowo malał nie wiem jakie jest prawdopodobieństwo aby wszystkie klamki były uszkodzone :)

ODPOWIEDZ