Drgania przenoszone na kieorwnicę.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Re: Drgania przenoszone na kieorwnicę.
Wewnętrzne nie stukają przy skręcaniu.....ale szarpiąc góra dół to luz promieniowy nie osiowy.i to daje takie mrówki przy prędkościach 80-130
Better is enemy of good.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Eh , no tak to jest jak się na szybko pisze i wyrazy zjada. Chodziło mi o zewnętrzne, że nie stukają . Czyli półoś w przegubie nie powinna mieć takiego luzu - ma siedzieć sztywno ? Tak, takie właśnie mrowienie nieco większych mrówek.
Czyli przeguby do wymiany czy półośki ? Chyba najlepiej cały komplet obydwa przeguby z półośką jedna robota.
Czyli przeguby do wymiany czy półośki ? Chyba najlepiej cały komplet obydwa przeguby z półośką jedna robota.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Zdefiniuj w którą stronę ten luz . Jeśli w poziomie półoś można przesuwać w stronę koła to normalne ale jeśli lata w pionie to źle.
Better is enemy of good.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Wiem o co Ci chodzi. Po długości od przegubu do przegubu może mieć luz. Ja sprawdzałem w pionie ( góra- dół ) - ( przód - tył ) jak trzymam za półoś przy przegubie wewnętrznym.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Dokładnie , jak ma wyczuwalny luz to tripod zużyty.
Better is enemy of good.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Czy w takim przypadku wymienia się tylko przeguby wewnętrzne czy polecieć po całości, półośki i przeguby zewnetrzne ?