Buczenie przy skręcaniu.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Re: Buczenie przy skręcaniu.
Tomsyk, napisz jakiego to kowala odwiedzasz ?
Pytałeś w Specservice Krosno ?
Pytałeś w Specservice Krosno ?
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 63
- Rejestracja: 23 sie 2020, 19:13
- Skąd: Bieszczady
- Samochód: Touareg II 2012 3.0 TDI
AUTOSPRINT Uherce- tam powiedzieli mi żeby rozrząd robić tylko w ASO bo tylko tam mają ten poprawiony. Natomiast dzwoniłem też do VAG SERWIS w Świlczy koło Rzeszowa (wymieniałem tam olej w skrzyni automatycznej) i powiedzieli że kupują oryginalny rozrząd w ASO i całość zrobią za 6 tyś bez wyjmowania silnika (dostają się tam ściągając automatyczną skrzynię).- propozycja kusząca w stosunku do 11 tyś. VAG Serwis mówi że oryginalny rozrząd z ASO kupują za 3,5 - 4 tys. (czyli wychodzi na to, że jak z ASO to kupią ten poprawiony) @Krzysztof nie znam chłopaków z Krosna, ale jutro zadzwonię zapytać. Wstawiam wycenę wymiany rozrządu z ASO, może kogoś zaciekawi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Trochę dziwne że przy tym przebiegu słychać już rozrząd. Daje do myślenia ale może się nie znam.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Daje tez do myślenia poz 5 i 6, że przewidują wyciągnięcie i włożenie silnika ze skrzynia w ciągu 9 godzin oraz samego silnika w ciągu 3.
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 63
- Rejestracja: 23 sie 2020, 19:13
- Skąd: Bieszczady
- Samochód: Touareg II 2012 3.0 TDI
@Vreshcor Heh.. faktycznie - nie zauważyłem - chłop mówił że to wstępna wycena więc tam klika z programu i co kliknie to klient ma... Mimo wszystko jeśli rozrząd odezwie się jeszcze ze dwa razy to oddaje do Vag Serwisu za 6 tys.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 63
- Rejestracja: 23 sie 2020, 19:13
- Skąd: Bieszczady
- Samochód: Touareg II 2012 3.0 TDI
Opisuje jeszcze sprawę odnośnie odważnika na wale. Zawiozłem auto do Cr Turbo w Rzeszowie, Panowie zajęli się autem ale nie udało im się zdjąć wału- nie spodziewali się że Touareg ma rozwiązanie jak Cayenne i nie mają do tego pełnego sprzętu. Mimo to zmierzyli miejsce gdzie wcześniej był odważnik i dołożyli taki jak im się wydaje że powinien być- mianowicie dołożyli 16 g. Czy podczas jazdy jest lepiej? Może trochę tak, ale wał jakoś szczególnie mi nie trzepał, robiłem to prewencyjnie.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Piszesz poważnie ?
Jakiego pełnego osprzętu , chyba kluczy 17 i 13 . Sorry ale jak dodadawac cos to na wywazarce a nie na pałę....jakies druciarstwo taka robota .

Jakiego pełnego osprzętu , chyba kluczy 17 i 13 . Sorry ale jak dodadawac cos to na wywazarce a nie na pałę....jakies druciarstwo taka robota .
Better is enemy of good.
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
A mogli pół kilo dołożyć .........

Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać.
Zwyczajne lenie którym nawet nie chciało wejść się pod auto.
@Tomsyk widziałeś ten odważnik?
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 63
- Rejestracja: 23 sie 2020, 19:13
- Skąd: Bieszczady
- Samochód: Touareg II 2012 3.0 TDI
Tak widziałem bo wszedłem pod auto popatrzeć co to tam jest, złapany na taśmie monterskiej. W tym tygodniu mają mi go spawać. Wydaje mi się ze jest z nim lepiej.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ