pneumatyka czujniki
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
pneumatyka czujniki
witam
zna ktoś temat krótkiego mocowania czujników poziomowania na trytytki.
znajomy tak ma po obłamaniu z zeszłego roku w alpach .
po obu stronach czujniki ma ściągnięte do górnego wahacza na trytytki i jadąc nie czuje za bardzo różnicy między jego praca zawieszenia a moja.
wiec jak to jest naprawdę tak na przyszłość w razie co: to dobra alternatywa
zna ktoś temat krótkiego mocowania czujników poziomowania na trytytki.
znajomy tak ma po obłamaniu z zeszłego roku w alpach .
po obu stronach czujniki ma ściągnięte do górnego wahacza na trytytki i jadąc nie czuje za bardzo różnicy między jego praca zawieszenia a moja.
wiec jak to jest naprawdę tak na przyszłość w razie co: to dobra alternatywa
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Trytka to prowizorka , pewne rozwiązanie to długa śruba w ocynku lub nierdzewka i nakrętka samokontrująca.
Better is enemy of good.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Próbuję zrozumieć o czym piszecie. Chodzi o pęknięte oczka tego pałąka łączącego czujnik z uchwytem, czy sam uchwyt w wahaczu?
Jeśli chodzi o łączniki to do przodu pasują idealnie z BMW, tylko po zmianie trzeba zrobić kalibracje bo są chyba 3mm dłuższe. Do tyłu uniwersalne chyba febi z śrubą i dwiema nakrętkami do skontrowania, do przodu też tak można zrobić.
Jak się zrobi na tych łącznikach febi to można fizycznie oszukać poziom zawieszenia, czyli obniżyć albo podnieść auto.
Jeśli chodzi o łączniki to do przodu pasują idealnie z BMW, tylko po zmianie trzeba zrobić kalibracje bo są chyba 3mm dłuższe. Do tyłu uniwersalne chyba febi z śrubą i dwiema nakrętkami do skontrowania, do przodu też tak można zrobić.
Jak się zrobi na tych łącznikach febi to można fizycznie oszukać poziom zawieszenia, czyli obniżyć albo podnieść auto.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Piszemy o tym plastikowym kołku co mocuje ramie do wahacza, że się łamie przez zatarte przeguby i ramie się odczepia .


Better is enemy of good.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
czyli wystarczy te plastikowe ramienia zastąpić np dopasowanymi lub zrobionymi z metalu - aluminium o podobnej dł.i gitara tak.
w moim przypadku jeszcze są ale za dobrze to tak nie wygląda skorodowane mocowania tych przegubów ramion i luzy chyba nie czekam końca ich żywota tylko za w czasu się tym zajmę.dzięki za info.poz.
a jeszcze jedno po odłączeniu czujnika czy wymianie nie trzeba robić kalibracji czy jak ..?
w moim przypadku jeszcze są ale za dobrze to tak nie wygląda skorodowane mocowania tych przegubów ramion i luzy chyba nie czekam końca ich żywota tylko za w czasu się tym zajmę.dzięki za info.poz.
a jeszcze jedno po odłączeniu czujnika czy wymianie nie trzeba robić kalibracji czy jak ..?
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
A jeśli chodzi o te kołki plastikowe to u mnie rewelacyjnie spisał się wkręt farmerski 

-
- Pasjonat
- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
Ja ten długi kołek plastikowy (z przodu) zastąpiłem długą śrubą nierdzewką. Z odłączonym czujnikiem tyłu przejechałem 150 km. Naprawiłem i niczego nie kalibrowałem. Ale ja mam dziwne auto. nawet po zmianie aku nic się nie "wieszało" 
Poczytaj tu: viewtopic.php?f=6&t=33&p=1413#p1413 - fotki.

Poczytaj tu: viewtopic.php?f=6&t=33&p=1413#p1413 - fotki.