Konwersja zawieszenia pneumatycznego

ODPOWIEDZ
DAWIDDAWCA 7P
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: 15 lut 2020, 19:20
Skąd: zachodniopomorskie
Samochód: vw touareg II 2010- 7p 3.0 V6 245km

Konwersja zawieszenia pneumatycznego

#1

Post autor: DAWIDDAWCA 7P » 17 sty 2021, 21:53

Witam czy ktoś robił może konwersje zawieszenia pneumatycznego na sprężynowe. Przeszło mi to dzisiaj przez myśl tylko nie wiem czy same amortyzatory ze sprężynami starcza i czy może od któregoś modelu pasują.
Screenshot_20210117_215154_com.android.chrome.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#2

Post autor: berater » 17 sty 2021, 22:25

A czemu chcesz go wykastrować?

DAWIDDAWCA 7P
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: 15 lut 2020, 19:20
Skąd: zachodniopomorskie
Samochód: vw touareg II 2010- 7p 3.0 V6 245km

#3

Post autor: DAWIDDAWCA 7P » 17 sty 2021, 22:34

Ciągle coś się dzieje dzisiaj w czasie jazdy błąd na czerwono stop error runing Gear a jest nowy kompresor nowy przekaźnik i cały opad na dół.

Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
Możliwe żeby coś przymarzło w kompresorze trasa 400km przy - 20

Żeglarz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 263
Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka

#4

Post autor: Żeglarz » 17 sty 2021, 23:43

Szybciej brak połączeń elektrycznych na kostkach. Lepiej zmień auto zamiast sprężyn.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#5

Post autor: Vreshcor » 18 sty 2021, 9:23

DAWIDDAWCA 7P pisze:
17 sty 2021, 22:35
Ciągle coś się dzieje dzisiaj w czasie jazdy błąd na czerwono stop error runing Gear a jest nowy kompresor nowy przekaźnik i cały opad na dół.

Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
Możliwe żeby coś przymarzło w kompresorze trasa 400km przy - 20
Bez problemu można wykastrować ale po co . W kompresorze nie przymarzło ewentualnie w osuszaczu . Przy okazji kompresora poszedł nowy filtr? Oddaj auto na przegląd do kogoś kto to ogarnia i będziesz miał spokój .
Better is enemy of good.

DAWIDDAWCA 7P
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: 15 lut 2020, 19:20
Skąd: zachodniopomorskie
Samochód: vw touareg II 2010- 7p 3.0 V6 245km

#6

Post autor: DAWIDDAWCA 7P » 19 sty 2021, 0:07

Oczywiście że poszedł nowy filtr. Zachodniopomorskie okolice szczecinka nikłe szanse żeby znaleźć kogoś ogarniętego. Apo drugie koszty takiego przeglądu i naprawy ta pneumatyka mnie wykończy. Czy przy wymianie na sprężyny ktoś wie jak z kompem?

DAWIDDAWCA 7P
Bywalec
Bywalec
Posty: 20
Rejestracja: 15 lut 2020, 19:20
Skąd: zachodniopomorskie
Samochód: vw touareg II 2010- 7p 3.0 V6 245km

#7

Post autor: DAWIDDAWCA 7P » 14 lut 2021, 11:09

Panowie auto oddane do serwisu diagnoza slaby akumulator przez co rozłączył system niepotrzebny czyli zawieszenie a z tytułu nieszczelnego układu auto opadło - nieszczelny przewód lewy tyl.

Celestyn
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 486
Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
Skąd: Wrocław
Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI

#8

Post autor: Celestyn » 14 lut 2021, 12:47

Ciekawe że zawieszenie jest systemem niepotrzebnym, rozumiem radio, jakieś dodatki wspomagające czy nawet ograniczenie nawiewu, ale zawieszenie?

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#9

Post autor: Vreshcor » 14 lut 2021, 14:53

Bajki jakies , gdy silnik pracuje nie ma systemów niepotrzebnych ,chyba ze ładowanie wysiądzie .
Kiedyś wracałem MLem i padł alternator , najpierw odebrał mi radio , potem światła i kierunkowskazy a na końcu skrzynia biegów powiedziała dość ....ale już pod garażem .
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ