Sygnalizacja procesu wypalania dpf

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf

#31

Post autor: cinek » 28 gru 2019, 13:36

w 3.0 tez jest z nierdzewki Obrazek

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#32

Post autor: berater » 28 gru 2019, 13:44

No to kuźwa już się zakręciłem.
Przy najbliższej okazji muszę wleźć pod samochód.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#33

Post autor: cinek » 28 gru 2019, 13:48

to ze są śladowe miejsca korozji nie oznacza ze to nie stal nierdzewna (304) tylko stal kwasoodporna(316l) nie koroduje a ta jest 30% droższa, wiec stosuje się ja tam gdzie już musi być czyli baseny, gastronomia, tereny nadmorskie itp tlumik w t2 nie musi byc bez ognisk korozji ma tylko być wytrzymały a taki jest jest patrząc na aukcje internetowe kosztuje grosze bo nikt go nie wymienia :lol:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#34

Post autor: berater » 29 gru 2019, 23:18

Szukając możliwości monitorowania pracy dpf, natknąłem się na apkę https://play.google.com/store/apps/deta ... gdpf&hl=pl
Ciekaw jestem Waszej opinii.
Jedno już sprawdziłem. Mojego silnika CRCA nie ma na liście silników obsługiwanych.
Ponoć nie wyklucza to przydatności programu, ale też niczego nie gwarantuje.

W komentarzach do tej apki znalazłem potwierdzenie, że działa dla Audi 3.0 tdi CDUC 180kW.
Może działałaby też z naszymi silnikami.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#35

Post autor: cinek » 30 gru 2019, 8:02

mam gdzieś taki ELM327 potestuje przy okazji ta apke :roll: problemem może być to ze jak telefon połączy się z ELM327 może się już nie łączyć z głośnomówiącym w aucie :|

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#36

Post autor: berater » 30 gru 2019, 8:06

Będę wdzięczny za info.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1687
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#37

Post autor: Vreshcor » 30 gru 2019, 8:46

Są klony Elma z komunikacją po wifi ale wydaje mi się to malo praktyczne żeby za każdym razem parować telefon otwierać
apke sprawdzać zapełnienie i temperatury.
Mam kolegę który kasuje licznik po każdym wypalaniu ,ale u niego jest regularnie co 300km z małym błędem więc zawsze planuje sobie wydłużenie wycieczki o 10-15km w okolicach tego przebiegu.
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#38

Post autor: cinek » 30 gru 2019, 10:10

można ustawić żeby się zawsze łączył jak będzie taka opcja w apce i wybudzał tak jak to jest w janosiku :idea:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#39

Post autor: berater » 30 gru 2019, 11:04

No i istotne będzie czy apka, tak jak pisałeś, nie będzie blokować logowania się samego smartfona po BT.

Żeglarz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 266
Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka

#40

Post autor: Żeglarz » 30 gru 2019, 16:55

Vreshcor pisze:
30 gru 2019, 8:46
co 300km z małym błędem
Naprawdę tak często ? Myślałem, że sporo rzadziej.

ODPOWIEDZ