
Sygnalizacja procesu wypalania dpf
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf
w 3.0 tez jest z nierdzewki 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
No to kuźwa już się zakręciłem.
Przy najbliższej okazji muszę wleźć pod samochód.
Przy najbliższej okazji muszę wleźć pod samochód.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
to ze są śladowe miejsca korozji nie oznacza ze to nie stal nierdzewna (304) tylko stal kwasoodporna(316l) nie koroduje a ta jest 30% droższa, wiec stosuje się ja tam gdzie już musi być czyli baseny, gastronomia, tereny nadmorskie itp tlumik w t2 nie musi byc bez ognisk korozji ma tylko być wytrzymały a taki jest jest patrząc na aukcje internetowe kosztuje grosze bo nikt go nie wymienia 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Szukając możliwości monitorowania pracy dpf, natknąłem się na apkę https://play.google.com/store/apps/deta ... gdpf&hl=pl
Ciekaw jestem Waszej opinii.
Jedno już sprawdziłem. Mojego silnika CRCA nie ma na liście silników obsługiwanych.
Ponoć nie wyklucza to przydatności programu, ale też niczego nie gwarantuje.
W komentarzach do tej apki znalazłem potwierdzenie, że działa dla Audi 3.0 tdi CDUC 180kW.
Może działałaby też z naszymi silnikami.
Ciekaw jestem Waszej opinii.
Jedno już sprawdziłem. Mojego silnika CRCA nie ma na liście silników obsługiwanych.
Ponoć nie wyklucza to przydatności programu, ale też niczego nie gwarantuje.
W komentarzach do tej apki znalazłem potwierdzenie, że działa dla Audi 3.0 tdi CDUC 180kW.
Może działałaby też z naszymi silnikami.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
mam gdzieś taki ELM327 potestuje przy okazji ta apke
problemem może być to ze jak telefon połączy się z ELM327 może się już nie łączyć z głośnomówiącym w aucie 


- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Będę wdzięczny za info.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Są klony Elma z komunikacją po wifi ale wydaje mi się to malo praktyczne żeby za każdym razem parować telefon otwierać
apke sprawdzać zapełnienie i temperatury.
Mam kolegę który kasuje licznik po każdym wypalaniu ,ale u niego jest regularnie co 300km z małym błędem więc zawsze planuje sobie wydłużenie wycieczki o 10-15km w okolicach tego przebiegu.
apke sprawdzać zapełnienie i temperatury.
Mam kolegę który kasuje licznik po każdym wypalaniu ,ale u niego jest regularnie co 300km z małym błędem więc zawsze planuje sobie wydłużenie wycieczki o 10-15km w okolicach tego przebiegu.
Better is enemy of good.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
można ustawić żeby się zawsze łączył jak będzie taka opcja w apce i wybudzał tak jak to jest w janosiku 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
No i istotne będzie czy apka, tak jak pisałeś, nie będzie blokować logowania się samego smartfona po BT.
-
- Pasjonat
- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka