Sygnalizacja procesu wypalania dpf
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf
chyba jednak więcej kręcę od jednego do drugiego wypalania a myślałem ze mniej to zapis sprzed roku nowszych niemam jak sie podepne to zapodam swieze auto mialo ok 250tys
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 38116 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.50 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 24.39 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 1.22 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 436669 m
oraz przydatne tabelki
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 38116 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.50 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 24.39 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 1.22 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 436669 m
oraz przydatne tabelki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- berater
- Weteran
- Posty: 891
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Czy to znaczy, że skoro u mnie (CRCA) objętość popiołu jest najmniejsza, to powinien częściej wypalać?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Nie ma takiego przełożenia ... ta graniczna ilość popiołu to sygnał ze filtr się zapełnił i trzeba go wymienić .
Ile jest nazbierane popiołu tego nikt nie wie i nie mierzy . W sterowniku jest algorytm który to próbuje zgadywać na podstawie kilometry x litry spalonego paliwa x jakiś współczynnik. W realnych warunkach ilość popiołu zależy od ilości sadzy a ta od "jakości" spalin i może zupełnie się nie pokrywać z tymi wyliczeniami .
Better is enemy of good.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 595
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Moje dzisiejsze logi. przebieg auta 181781km
11:57:26
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 9834 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.29 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 14.46 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 0.55 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 97187 m
IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 7.92 l
IDE04653 Symulowana temperatura powierzchni filtra cząstek stałych 81.1 °C
11:57:26
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 9834 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.29 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 14.46 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 0.55 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 97187 m
IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 7.92 l
IDE04653 Symulowana temperatura powierzchni filtra cząstek stałych 81.1 °C
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 595
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Kolega Vreshcor zaproponował:
" Skoro juz jest taki temat to prosze zeby wszyscy zajrzeli jakie maja maksymalne interwały
a konkretnie ile km od ostatniej regeneracji
to będzie jakiś pogląd na statystyki silników."
a tu nik nic nie wpisuje .
Dzisiejsze sprawdzenie:
16:10:45
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 34682 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.29 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 16.69 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 1.62 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 454119 m
IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 36.34 l
" Skoro juz jest taki temat to prosze zeby wszyscy zajrzeli jakie maja maksymalne interwały
a konkretnie ile km od ostatniej regeneracji
to będzie jakiś pogląd na statystyki silników."
a tu nik nic nie wpisuje .
Dzisiejsze sprawdzenie:
16:10:45
IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 34682 s
IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.29 l
IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 16.69 g
IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 1.62 g
IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 454119 m
IDE01407 Filtr cząstek stałych: zużycie paliwa od ostatniej regeneracji 36.34 l
- berater
- Weteran
- Posty: 891
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Odgrzewam kotlecika.
Prawdopodobnie zdecyduję się na inne rozwiązanie:
https://ms-group.pl/product/dpf-control-vag-cr-group/
Czekam na komentarze.
Prawdopodobnie zdecyduję się na inne rozwiązanie:
https://ms-group.pl/product/dpf-control-vag-cr-group/
Czekam na komentarze.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
- berater
- Weteran
- Posty: 891
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Tu masz kody obsługiwanych silników.
Jest tam też mój rarytas. Dodano po 44 minutach 19 sekundach:
Zamówiłem.
Zdam relację jak to działa.
Jest tam też mój rarytas. Dodano po 44 minutach 19 sekundach:
Zamówiłem.
Zdam relację jak to działa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- berater
- Weteran
- Posty: 891
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
@cinek się zmartwi
Z 4,2 TDI nie działa.
Z 4,2 TDI nie działa.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI