Sygnalizacja procesu wypalania dpf

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf

#61

Post autor: berater » 06 paź 2021, 19:17

Załamie się chłopina.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#62

Post autor: cinek » 07 paź 2021, 6:36

Jak żyć jak żyć :roll: chyba się pochlastam :mrgreen:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#63

Post autor: berater » 09 paź 2021, 15:56

Przyszło (wybrałem wariant z diodą).
Na razie nie włączyło się dopalanie.

Urządzenie ma jeden przycisk funkcyjny, który pozwala usnąć błędy, ale przede wszystkim sprawdzić, przynajmniej w przybliżeniu ilość sadzy.
Jedno szybkie wciśnięcie przycisku na urządzeniu, a dowiemy się się ile gramów sadzy znajduje się w naszym filtrze. Zostanie ona przedstawiona poprzez ilość mrugnięć diody/ilość sygnałów dźwiękowych. (1 sygnał = 1 gram).

U mnie na razie 10 g. Wartość chyba obliczona, a nie zmierzona. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Coś mi się kojarzy, że wypalanie pasywne powinno się zacząć ok. 20 g.
Ocena kondycji filtra na podstawie ilości sadzy jest niepełna, bo nie wiemy ile jest popiołu.
Będę obserwował.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#64

Post autor: cinek » 09 paź 2021, 18:03

Ile masz popiołu sprawdzisz tym czymś co chcesz sprzedać :lol: i nie trzeba liczyć ile razy mrygła dioda :mrgreen:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#65

Post autor: berater » 09 paź 2021, 18:14

Na to coś, co chcę sprzedać i z czym się nie zaprzyjaźniłem, też znalazłem alternatywę.
Już zakupiłem i dlatego to coś sprzedaję.

Poza tym, słabo się jeździ z laptopem na kolanach. A tu interface jest na stałe podłączony do obd. Zapominam o temacie, a sygnał dźwiękowy i dioda wskaże moment rozpoczęcia i zakończenia dopalania.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#66

Post autor: cinek » 09 paź 2021, 21:24

Ale ja o popiole pitole a nie o wypalaniu jeśli chodzi o wypalanie i szybka kasację błędów to całkiem niezły gadżet może być, już to widzę jak podjeżdżasz pod chatę mama nogi rozkłada a tam pip pip i co tu tera zrobić :arrow: dupnac se czy jechać wypalac :lol:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#67

Post autor: berater » 09 paź 2021, 21:34

Wybór jest tylko jeden. Wypalać.

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#68

Post autor: pisula1 » 09 paź 2021, 21:38

@cinek :lol: :lol:, niech się wali, pali......rozłożone nogi są ważniejsze :lol:

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#69

Post autor: cinek » 09 paź 2021, 21:44

berater pisze:
09 paź 2021, 21:34
Wybór jest tylko jeden. Wypalać.
Od takiego to warto kupić sprzeta :mrgreen: bdw sprawdź sobie ten popiół bo jak osiągnie granicę zapełnienia to może przestać wypalac mimo że filtr będzie sprawny 8-)

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#70

Post autor: berater » 09 paź 2021, 21:52

Sprawdzę.
Ale jestem na razie w fazie nauki nowego interfejsu.
Muszę się do tego dokopać. Na razie nawet nie wiem który to blok pomiarowy.

ODPOWIEDZ