Touareg T2 - rozładowany aku, jak otworzyć auto?
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2020, 16:53
- Skąd: Szczecin
- Samochód: VW Touareg 7P 3.0 TDI
BMW G30 540xi
Touareg T2 - rozładowany aku, jak otworzyć auto?
Koledzy
Rozładował się aku i za żadne skarby nie można otworzyć auta, w celu otwarcia maski i naładowania.
Wiem, że jest sposób na otworzenie maski z zewnątrz, na starym forum były instrukcje.
Czy ktoś z was mógłby się podzielić informacją, jak się dostać do środka bez zniszczenia samochodu?
Ofiara to Touareg 7p 2012 3.0 tdi
Rozładował się aku i za żadne skarby nie można otworzyć auta, w celu otwarcia maski i naładowania.
Wiem, że jest sposób na otworzenie maski z zewnątrz, na starym forum były instrukcje.
Czy ktoś z was mógłby się podzielić informacją, jak się dostać do środka bez zniszczenia samochodu?
Ofiara to Touareg 7p 2012 3.0 tdi
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Racz pochylić się przy swoim wozidle z lewej strony, zajrzyj pod klamkę . W pilocie masz umieszczony grot, wyjmij go, ściągnij zaślepkę przy klamce jest w niej podłużny otwór w który wkładasz grot podważając ją od dołu, śmiało, odskoczy i ukaże się kolejny otworek do którego też wkładasz grot, przekręcasz - otwarte.
. Instrukcja nie potrzebna.

- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2020, 16:53
- Skąd: Szczecin
- Samochód: VW Touareg 7P 3.0 TDI
BMW G30 540xi
Gdyby to było takie proste, nie pytałbym na grupie.
Niestety to tak nie działa.
Jak jest b. słaby akumulator, przekręcenie awaryjnego kluczyka nie powoduje nic, poza kilkukrotnym mignięciem kierunkowskazów.
2 lata temu miałem podobną sytuację.
Sprytny pracownik warsztatu, zdemontował osłony nad lewym, przednim kołem i w magiczny sposób dotarł do linki zwalniającej zamek maski. Po otwarciu maski wszystko staje się proste. a nawet dosłownie - prostownik, podładowujemy aku i po sprawie, bądź podłączamy dodatkowy sprzęt i docieramy do wnętrza (kluczyk już działa).
Niestety do 12.12 człowiek jest na kwarantannie i nie pomoże.
Wydaje mi się, że na starym forum była instrukcja obrazkowa, rozbiórki i wskazana odpowiednia linka.
Może ktoś z weteranów forum mógłby przypomnieć tę instrukcję, na pewno przyda się kolejnym pechowcom.
Chyba, że ktoś ma inny pomysł???
Będę wdzięczny za pomoc.
Niestety to tak nie działa.
Jak jest b. słaby akumulator, przekręcenie awaryjnego kluczyka nie powoduje nic, poza kilkukrotnym mignięciem kierunkowskazów.
2 lata temu miałem podobną sytuację.
Sprytny pracownik warsztatu, zdemontował osłony nad lewym, przednim kołem i w magiczny sposób dotarł do linki zwalniającej zamek maski. Po otwarciu maski wszystko staje się proste. a nawet dosłownie - prostownik, podładowujemy aku i po sprawie, bądź podłączamy dodatkowy sprzęt i docieramy do wnętrza (kluczyk już działa).
Niestety do 12.12 człowiek jest na kwarantannie i nie pomoże.
Wydaje mi się, że na starym forum była instrukcja obrazkowa, rozbiórki i wskazana odpowiednia linka.
Może ktoś z weteranów forum mógłby przypomnieć tę instrukcję, na pewno przyda się kolejnym pechowcom.
Chyba, że ktoś ma inny pomysł???
Będę wdzięczny za pomoc.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Dziwne
. W takim razie chyba masz coś zdupione w otwieraniu. To jest otwieranie awaryjne samochodu. Sprostujcie jeśli jest inaczej w touaregu ( w przypadku awarii szybę stłuc młotkiem ). Już dzisiaj mi się nie chce ale jutro sprawdzę na swoim.

-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2020, 16:53
- Skąd: Szczecin
- Samochód: VW Touareg 7P 3.0 TDI
BMW G30 540xi
Krzysztof
jeśli aku jest naładowany - otworzysz.
jeśli nie - kluczyk awaryjny nie otwiera auta.
niestety
jeśli aku jest naładowany - otworzysz.
jeśli nie - kluczyk awaryjny nie otwiera auta.
niestety
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Nie miałem takiego przypadku więc nie będę filozofował ale chętnie się dowiem, koledzy też, jak rozwiązałeś problem.
No motyla noga dziwne, nie daje mi to spokoju gdyby nie późna pora już bym sprawdzał.
No motyla noga dziwne, nie daje mi to spokoju gdyby nie późna pora już bym sprawdzał.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Z opisu tego filmiku:
How to open a Volkswagen vehicle with the flat battery .......
Więc chyba powinno zadziałać przy padniętym aku.
How to open a Volkswagen vehicle with the flat battery .......
Więc chyba powinno zadziałać przy padniętym aku.
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 03 sty 2020, 16:53
- Skąd: Szczecin
- Samochód: VW Touareg 7P 3.0 TDI
BMW G30 540xi
Słuchajcie
samochód stoi u mnie na podjeździe i ćwiczyłem na wszelkie sposoby awaryjny klucz.
W przypadku słabego akumulatora, przekręcenie klucza nie powoduje otwarcia zamka.
Znalazłem na internetach sposób, aby wyciągnąć lampkę podświetlenia tablicy, następnie do lampki plus, a do metalowej części auta minus z zewnętrznego źródła 12V.
Myślicie, że jest to bezpieczne rozwiązanie, nie spowoduje jakiś potencjalnych awarii w elektronice???
Teoretycznie podłączamy sprawne źródło 12V do instalacji.
Pilot powinien zadziałać i otworzyć zamki???
samochód stoi u mnie na podjeździe i ćwiczyłem na wszelkie sposoby awaryjny klucz.
W przypadku słabego akumulatora, przekręcenie klucza nie powoduje otwarcia zamka.
Znalazłem na internetach sposób, aby wyciągnąć lampkę podświetlenia tablicy, następnie do lampki plus, a do metalowej części auta minus z zewnętrznego źródła 12V.
Myślicie, że jest to bezpieczne rozwiązanie, nie spowoduje jakiś potencjalnych awarii w elektronice???
Teoretycznie podłączamy sprawne źródło 12V do instalacji.
Pilot powinien zadziałać i otworzyć zamki???
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Nie będę się upierał, bo nie jestem pewien.
Ale awaryjne otwarcie samochodu dostępne tylko przy sprawnym akumulatorze jest trochę bez sensu.
Moim zdaniem awaryjne otwarcie powinno być mechaniczne, dostępne bez zasilania.
Ale, tak jak mówię, jest to tylko moje teoretyzowanie.
Ale awaryjne otwarcie samochodu dostępne tylko przy sprawnym akumulatorze jest trochę bez sensu.
Moim zdaniem awaryjne otwarcie powinno być mechaniczne, dostępne bez zasilania.
Ale, tak jak mówię, jest to tylko moje teoretyzowanie.