Znalazłeś firmę, ale już podzielić się namiarami zapomniałeś?
auto szarpie przy redukcji z 4 na... 2
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Za to krytykować forum nie zapomniał



- Bullit
- Bywalec
- Posty: 49
- Rejestracja: 03 sie 2019, 20:38
- Skąd: MilkyWay
- Samochód: SpaceTouareg
Ja pier&#&le ......normalnie "klient w krawacie jest mniej awanturujący się"
Za diagnostykę i naprawę się płaci , kto powiedział że na forum ma być wszystko za darmo i podane na talerzu?
Trzeba cos dać od siebie a masz kolego raptem 10 postów na forum i wiele pretensji.
Za diagnostykę i naprawę się płaci , kto powiedział że na forum ma być wszystko za darmo i podane na talerzu?
Trzeba cos dać od siebie a masz kolego raptem 10 postów na forum i wiele pretensji.
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
- Skąd: Lodz
- Samochód: Touareg 2011 v8 tdi
Łatwo puścić hejt nie?
Mała iskierka i już leci frustracja życiowa oparta na założeniu, że każdy chce za darmo lub wydymać.
Właśnie o tym pisałem, że duzo postów nic nie wnoszących, a mało konkretów.
Wklejam adres firmy od regeneracji skrzyn biegów, mam nadz., ze Wam sie przyda. Goscie mogli powiedziec ze zrobili robote i skasowac 100% czyli 1400zl, a dali znac ze jest git, wymyli, posprawdzali i 400zl. Miło.
http://magielserwisregeneracja.pl/
pozdro
M
ps.
mniej spiny życzę
Mała iskierka i już leci frustracja życiowa oparta na założeniu, że każdy chce za darmo lub wydymać.
Właśnie o tym pisałem, że duzo postów nic nie wnoszących, a mało konkretów.
Wklejam adres firmy od regeneracji skrzyn biegów, mam nadz., ze Wam sie przyda. Goscie mogli powiedziec ze zrobili robote i skasowac 100% czyli 1400zl, a dali znac ze jest git, wymyli, posprawdzali i 400zl. Miło.
http://magielserwisregeneracja.pl/
pozdro
M
ps.
mniej spiny życzę
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Wszyscy nie macie racji
A tak serio to i jedna i druga strona jest winna, bo faktem jest że ostatnio na forum to coraz więcej postów ironicznych jest, a nie wartościowych i jakieś głupie przepychanki jak w szkole

A tak serio to i jedna i druga strona jest winna, bo faktem jest że ostatnio na forum to coraz więcej postów ironicznych jest, a nie wartościowych i jakieś głupie przepychanki jak w szkole

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Ironia bywa wyższą formą konwersacji ludzi inteligentnych.
Nie wiem dlaczego mielibyśmy z tego rezygnować.
A w tym wątku awantura zaczęła się od pretensji Kolegi @Acromich do garbatego, że ma proste dzieci.
Każdemu z nas przydałoby się więcej dystansu. Nie tylko do innych, ale przede wszystkim do siebie.
Nie wiem dlaczego mielibyśmy z tego rezygnować.
A w tym wątku awantura zaczęła się od pretensji Kolegi @Acromich do garbatego, że ma proste dzieci.
Każdemu z nas przydałoby się więcej dystansu. Nie tylko do innych, ale przede wszystkim do siebie.
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
- Skąd: Lodz
- Samochód: Touareg 2011 v8 tdi
Panowie
kontynuujac watek merytorycznie:
1. po wyczyszczeniu mechatroniki nic sie nie zmienilo
2. po zamontowaniu innej dobrej uzywki auto gasnie zaraz po wrzuceniu drive
3. po zamontowaniu jeszcze innej dorbej uzywki to samo - gasnie
tylko na oryginalnej mechatronice dziala i jezdzi ale nadal szarpie tylko przy redukcji w dol i tylko przy 40-50kmh
- jakby to bylo sprzeglo to by szarpal czesciej
- w trybie sport nie szarpie
- szarpie tylko na cieplym silniku!!!
warsztat nie wie jak to naprawic totalnie.
ktos sie spotkal z takim przypadkiem i moze doradzic? podobno w 1 generacji to bylo czeste i wystarczyla regeneracja mechatroniki lub podmiana na dobra.
tu to nie dziala
jak ktos wie jak to naprawic to prosze o kontakt priv lub tu na forum
pozdrawiam
Michal
kontynuujac watek merytorycznie:
1. po wyczyszczeniu mechatroniki nic sie nie zmienilo
2. po zamontowaniu innej dobrej uzywki auto gasnie zaraz po wrzuceniu drive
3. po zamontowaniu jeszcze innej dorbej uzywki to samo - gasnie
tylko na oryginalnej mechatronice dziala i jezdzi ale nadal szarpie tylko przy redukcji w dol i tylko przy 40-50kmh
- jakby to bylo sprzeglo to by szarpal czesciej
- w trybie sport nie szarpie
- szarpie tylko na cieplym silniku!!!
warsztat nie wie jak to naprawic totalnie.
ktos sie spotkal z takim przypadkiem i moze doradzic? podobno w 1 generacji to bylo czeste i wystarczyla regeneracja mechatroniki lub podmiana na dobra.
tu to nie dziala
jak ktos wie jak to naprawic to prosze o kontakt priv lub tu na forum
pozdrawiam
Michal
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
redukcja z 3 na 2 

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Zadzwoń sobie do Lisich Kątów i się umów wysłać mechatronike czy całym autem na diagnozę. Z pisaniny to postępow nie będzie.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
- Skąd: Lodz
- Samochód: Touareg 2011 v8 tdi
Redukcja z 4 na... 2 wlasnie. On jakby pomijal 3.
Lisie Katy - ok, dzwonie. Dzieki
Lisie Katy - ok, dzwonie. Dzieki