auto szarpie przy redukcji z 4 na... 2

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

Re: auto szarpie przy redukcji z 4 na... 2

#41

Post autor: cinek » 11 lut 2021, 17:09

Jakby :?: a co pokazuje na wyświetlaczu przy redukowaniu :?:

Acromich
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
Skąd: Lodz
Samochód: Touareg 2011 v8 tdi

#42

Post autor: Acromich » 11 lut 2021, 17:27

4 i od razu 2 a czasem na ulamek sekundy widac ze sie wyswietla 3

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#43

Post autor: cinek » 11 lut 2021, 17:37

To coś grubo spie :arrow: dolone trza mieć nadzieję że tylko mechatronika bo inaczej wyciąganie razem z sercem :roll:

Seba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 sie 2021, 15:25
Skąd: Poznan
Samochód: 7p 3.0 tdi

#44

Post autor: Seba » 04 sie 2021, 19:15

Witaj Acromich

Mam pytanie czy udało ci się ogarnąć temat ze skrzynią i czy robiłeś to gdzieś w Łodzi?
Też mam 4.2 TDI.
U mnie problem nie pojawia się przy redukcji tylko przy zwalnianiu zaraz przed zatrzymaniem mam dziwne dźwięki i tak jakby auto same dohamowywalo,a w czasie jazdy buczy mi przy przyspieszaniu od 2000 do 2500 obrotów .

Jak masz jakiś fajny warsztat to proszę podziel się informacjami.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#45

Post autor: cinek » 05 sie 2021, 14:32

Brak zmian oleju i dużo niutonów robi swoje większość 4.2 tdi ma tą przypadłość

Acromich
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
Skąd: Lodz
Samochód: Touareg 2011 v8 tdi

#46

Post autor: Acromich » 12 sie 2021, 15:07

Udało mi się bardzo niskokosztowo. Polegało to na zdjęciu pokrywy i przesłaniu do firmy z Kielc (niestety nie mogę namierzyć namiarów - taka od regeneracji skrzyń) i oni wyczyścili, popsrawdzali i powiedzieli że po prostu były zabrudzenia (jakiś paproch). Po założeniu wszytko cacy - zakładałem na Szczecińskiej/ Norbi serwis skrzynie etc.

Ale wcześniej zdjąłem mapę i wróciłem na 320KM na wszelki wypadek i już tak zostawiłem.
Sorry za późną reakcję - urlopowo.

pozdrawiam
Michał

Seba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 04 sie 2021, 15:25
Skąd: Poznan
Samochód: 7p 3.0 tdi

#47

Post autor: Seba » 14 sie 2021, 15:41

Dzięki za info
U Norbi byłem i miał pomysł żeby wyjąć sterownik i przeczyscić ale po zdjęciu miski stwierdził że nic to nie da bo pełno syfu już jest i napewno coś grubszego.
Zmienił olej i wróciłem do domu 500km.
A dziś po rozgrzaniu miałem wpierw redukcję z 3 na 2 z uderzeniem i po chwili podczas dojeżdżania do skrzyżowania tak jakby nie wysprzegliło biegu i auto zgasło.
Po odpaleniu i wrzuceniu D znowu zgasło.
Kolejne odpalenie D i więcej gazu ruszyło z usluzgiem.
Teraz nie wiem czy wina oleju od Norbiego konwertera czy skrzyni.
Na misce widać złote opiłki więc może to sprzęgi z konwerterem pada.
Jakieś pomysły?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#48

Post autor: Vreshcor » 14 sie 2021, 22:07

Jak król już złotem płaci to panewki w skrzyni i jest do wyjęcia.
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ