Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r

Chwalimy się naszymi autami.
Seba1986
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 75
Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
Skąd: Cieszanów
Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi

Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r

#1

Post autor: Seba1986 » 08 lip 2020, 0:02

Witam. Od jakiegos czasu stalem sie posiadaczem tego autka. Szczerze jestem z niego zadowolony aczkolwiek ukrytych bylo chyba kilka jego wad albo ja poprostu bylem tak napalony ze ni3 zauwazylem tego.


Teraz mam kilka zdjec z ostatniej wizyty u znajomego. Podpielismy go do vcdsa i wywalilo tego troche. Chciałbym go doprowadzic pomalu do porządku.



Przepraszam za jakosc zdjec i tak wiem troche tak glupio od razu o pomoc prosic. Prosze jednak byscie pomogli to rozgryzc.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#2

Post autor: cinek » 08 lip 2020, 10:04

5ty wtrysk umiera może to jest spowodowane wypadaniem zapłonów pokasuj te błędy zobaczysz czy wrócą

Noger
Bywalec
Bywalec
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwie 2020, 12:36
Skąd: Bydgoszzc
Samochód: Touareg 2,5 TDI R5 2004

#3

Post autor: Noger » 08 lip 2020, 14:30

U mnie właśnie piąty wtrysk, powodował wypadanie. Wymiana gumek na wtrysku i dogiecie pinów pomogło. Koszt niewielki, uszczelki wtrysku plus uszczelka pokrywy.

Seba1986
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 75
Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
Skąd: Cieszanów
Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi

#4

Post autor: Seba1986 » 09 lip 2020, 11:25

Bledy pokasowane ale narazie nie mam jak tego sprawdzic. Pojezdze chwile i zobacze. A falowanie obrotow tez moze byc tym spowodowabe? Szczerzeto przymierzalem sie do wymiany wszystkich wtryskow na regenerowane. Bo troche tez pali ten czolg :D . Ktos sie moze orientuje na jakie koszty powinienem sie nastawic? Z tego co zauwazylem to wtrysk regenerowany moge juz dostac od 400pln. A jak jrst z robota? Aaa i jeszcze jebo pytanie. Czy jesli posuadam troche zdolnosci manualnych, intelektu i narzedzi to jestem w stanie sam zregenerowac pompe w baku? Chodzi mi o wymiane uszczelniaczy. Poniewaz po dluzszym postoju auto bardzo dlugo kreci zanim odpali a jak napompuje paliwa wlaczajac i wylaczajac zaplon 3 razy to pali od kopa. Wiec podejrzewam ze pompa gdzies puszcza i cofa sie paliwo.

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#5

Post autor: Vinsent » 09 lip 2020, 18:33

Wygląda na zadbany, a czy przód czasem nie był walnięty? no i trochę uboga wersja i szkoda , że nie ma pneumatyki, bo wtedy to nie ten wóz :D, co do mechaniki to się za chwilę ktoś wypowie.

Pozdro

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#6

Post autor: berater » 09 lip 2020, 19:36

Seba1986 pisze:
09 lip 2020, 11:25
A falowanie obrotow tez moze byc tym spowodowabe?
Jak najbardziej. Szczególnie na zimnym.

Seba1986
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 75
Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
Skąd: Cieszanów
Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi

#7

Post autor: Seba1986 » 09 lip 2020, 20:01

Vinsent pisze:
09 lip 2020, 18:33
Wygląda na zadbany, a czy przód czasem nie był walnięty? no i trochę uboga wersja i szkoda , że nie ma pneumatyki, bo wtedy to nie ten wóz :D, co do mechaniki to się za chwilę ktoś wypowie.

Pozdro
Nie byl tak zadbany ale go troche doprowadzilem do wygladu. Szczerze to nie widac zeby byl bity. Planuje jeszcze wypolerowac lampy bo slabo widac w nocy. Moze ma ktos dobra i sprawdzona metode? A c9 do pneumatyki to da sie zyc bez tego tym bardziej ze tego nigdy wczesniej nie mialem w zadnym aucie :D . Tylko kola chyba wieksze by siadly bo na 17" wyglada jak koza troche :D
Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 20:04 przez Seba1986, łącznie zmieniany 1 raz.

Seba1986
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 75
Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
Skąd: Cieszanów
Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi

#8

Post autor: Seba1986 » 09 lip 2020, 20:02

berater pisze:
09 lip 2020, 19:36
Seba1986 pisze:
09 lip 2020, 11:25
A falowanie obrotow tez moze byc tym spowodowabe?
Jak najbardziej. Szczególnie na zimnym.
Tutaj faluja lekko ale kiedy wlaczqm klime to wtedy naprawde daje sie to odczuc.

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#9

Post autor: Vinsent » 09 lip 2020, 20:18

Nie byl tak zadbany ale go troche doprowadzilem do wygladu. Szczerze to nie widac zeby byl bity. Planuje jeszcze wypolerowac lampy bo slabo widac w nocy. Moze ma ktos dobra i sprawdzona metode? A c9 do pneumatyki to da sie zyc bez tego tym bardziej ze tego nigdy wczesniej nie mialem w zadnym aucie :D . Tylko kola chyba wieksze by siadly bo na 17" wyglada jak koza troche :D
Pytałem, bo ten przedni zderzak wygląda, jakby miał inny odcień no i szpara między nim a błotnikiem jest tak hmm, jakby za duża :). Jeśli chodzi o polerkę reflektorów to może być jakiś zestaw z allegro za 50 zł np. taki https://allegro.pl/oferta/duzy-zestaw-d ... gJUMPD_BwE lub jeśli chcesz to mieć profesjonalnie i na lata to oddaj do fachowca ja w swoim 7L tak zrobiłem i wyglądają jak nowe koszt 300 zł za oba przynajmniej w moim regionie :)

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#10

Post autor: Vreshcor » 09 lip 2020, 22:37

Sama polerka to strata kasy, szybko znów pożółkna. Trzeba je przygotować i polakierować. Do tego regeneracja odbłyśników i zaczną świecić jak na premium przystało.
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ