Klapa nie otwiera się do końca
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2019, 20:27
- Skąd: EL
- Samochód: Touareg 7L 2008 3.0 Casa
Re: Klapa nie otwiera się do końca
Ręczna pomoc przy podnoszeniu nic nie daje. Siłownik i tak przestaje działać w okolicach 1/3 otwarcia.
Co do FW to trzeba wyciągać sterownik do programowania czy programuje się przez złącze OBD ?
Kończą mi się pomysły i gdyby nie to, że w Łodzi ciężko o dobrego mechanika, do tej pory trafiałem raczej na wymieniaczy części, to już dawno bym komuś zlecił naprawę.
Może znacie jakiegoś sprawdzonego magika od takich tematów w Łodzi ?
Co do FW to trzeba wyciągać sterownik do programowania czy programuje się przez złącze OBD ?
Kończą mi się pomysły i gdyby nie to, że w Łodzi ciężko o dobrego mechanika, do tej pory trafiałem raczej na wymieniaczy części, to już dawno bym komuś zlecił naprawę.
Może znacie jakiegoś sprawdzonego magika od takich tematów w Łodzi ?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Obserwowales co sie dzieje z pradem w czasie otwierania ?
Czy przed BS wpisujesz security 59107 ?
Czy przed BS wpisujesz security 59107 ?
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2019, 20:27
- Skąd: EL
- Samochód: Touareg 7L 2008 3.0 Casa
Jeśli masz na myśli grupę 4 to kojarzę, że "coś tam pokazuje" podczas pracy siłownika ale nie pamiętam wartości - mogę sprawdzić jeśli to ważne.
Przy BS 59107 wpisuję.
P.S.
W grupie 2 wartości napięcia czujnika kąta o wartościach 1,9V 3,14V itd są prawidłowe ? Takie dziwne wartości ma pokazywać wraz ze zmianą konta ?
Przy BS 59107 wpisuję.
P.S.
W grupie 2 wartości napięcia czujnika kąta o wartościach 1,9V 3,14V itd są prawidłowe ? Takie dziwne wartości ma pokazywać wraz ze zmianą konta ?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Najlepiej zrób loga z grup 2-6 w czasie otwierania.
Logi zrób pojedynczo jeden cykl dla każdego bloku żeby rozdzielczość odczytów była duża .
Jakie maja być wartości to nie pamiętam ale w teorie że wsad się wysypał nie wierzę bo na pewno jest liczona jakaś suma kontrolna i byłby błąd.
PS.
Zapamietanie pozycji :
"With the Treg running, opened the rear door. Only went half way as it has been. Pushed it all the way open and pressed the button in the bottom of the door. Nothing. Tried it again, and after about 10 seconds, the turn signals flashed. So I shut the tailgate and grabbed the handle and opened it. Lo and behold - that sucker opened all the way up."
Logi zrób pojedynczo jeden cykl dla każdego bloku żeby rozdzielczość odczytów była duża .
Jakie maja być wartości to nie pamiętam ale w teorie że wsad się wysypał nie wierzę bo na pewno jest liczona jakaś suma kontrolna i byłby błąd.
PS.
Zapamietanie pozycji :
"With the Treg running, opened the rear door. Only went half way as it has been. Pushed it all the way open and pressed the button in the bottom of the door. Nothing. Tried it again, and after about 10 seconds, the turn signals flashed. So I shut the tailgate and grabbed the handle and opened it. Lo and behold - that sucker opened all the way up."
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2019, 20:27
- Skąd: EL
- Samochód: Touareg 7L 2008 3.0 Casa
Logi z bloków, każdy z jednego cyklu, każdy blok w oddzielnym pliku. Jako cykl należy rozumieć stan od zamknięcia do otwarcia do tych ok 35 stopni (po zatrzymaniu klapy kończyłem logowanie, niczego nie wciskałem, nie pomagałem ręcznie).
Dodatkowo w pliku LOG-6D-027-033-041_zap_kat.CSV jest próba zapamiętania pozycji po podniesieniu ręką do pozycji całkowicie otwarta, jak widać sterownik widzi wciśnięcie F206 ale nie zapamiętuje nowej pozycji, nie sygnalizuje kierunkami, przycisk trzymałem wciśnięty ok 10s.
Dodano po 24 minutach 46 sekundach:
Dodatkowo film z BS
Dodatkowo w pliku LOG-6D-027-033-041_zap_kat.CSV jest próba zapamiętania pozycji po podniesieniu ręką do pozycji całkowicie otwarta, jak widać sterownik widzi wciśnięcie F206 ale nie zapamiętuje nowej pozycji, nie sygnalizuje kierunkami, przycisk trzymałem wciśnięty ok 10s.
Dodano po 24 minutach 46 sekundach:
Dodatkowo film z BS
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Za niskie napięcie na takie próby, najlepiej na odpalonym aucie ,zresztą wygląda ze pozycja otwarcia jest zapamiętana na 77st.
Zrób jeszcze log laczony gr4 + gr5 ,dziwnie to wyglada .

https://log.tunezilla.com/chart/486028# ... V5wpAAAAA=
Zrób jeszcze log laczony gr4 + gr5 ,dziwnie to wyglada .
https://log.tunezilla.com/chart/486028# ... V5wpAAAAA=
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2019, 20:27
- Skąd: EL
- Samochód: Touareg 7L 2008 3.0 Casa
W załączeniu.
Plik z dopiskiem "bez" to przebieg bez wspomagania klapy ręką, z dopiskiem "z" pomogłem mu ręcznie przy otwieraniu.
Co oznacza kanał "Play Protection - Counter" ?
Plik z dopiskiem "bez" to przebieg bez wspomagania klapy ręką, z dopiskiem "z" pomogłem mu ręcznie przy otwieraniu.
Co oznacza kanał "Play Protection - Counter" ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To jest jakis ogranicznik ,ale nie opisany szczegółowo .Widać że na wspomaganiu troche mniejszy maksymalny prąd, musisz sie do tego przylozyc ....
Ale dla porownania przydalyby sie odczyty ze sprawnego auta .

Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 paź 2019, 20:27
- Skąd: EL
- Samochód: Touareg 7L 2008 3.0 Casa
Log ze sprawnego auta.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
https://log.tunezilla.com/s/3eycIZri
Co się rzuca w oczy to znacznie niższe prądy (zielony). Poza tym wszystko podobnie , tyle ze protection counter osiąga wyższe wartości niż 2 . Skłaniałbym się jednak że drugi siłownik za slaby albo jakieś inne opory występują.
Better is enemy of good.