Gasnący silnik

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 495
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

Re: Gasnący silnik

#11

Post autor: pisula1 » 14 sty 2020, 22:29

Z tym że te SSP odnoszą się do V6 tdi

Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

#12

Post autor: hudy017 » 14 sty 2020, 22:56

Wrzucajcie fotki jak mozecie, przyda sie dla wszystkich;)

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 495
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#13

Post autor: pisula1 » 14 sty 2020, 23:21

@hudy017 to tak nie działa, SSP mają średnio ok. 44 strony ;)

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#14

Post autor: cinek » 14 sty 2020, 23:28


Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1687
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#15

Post autor: Vreshcor » 14 sty 2020, 23:39

To miałeś za mało paliwa. Ta druga pompa przelewa na lewą stronę do kosza a ciśnienie robi ta za kierowcą. W dieslu jest odwrotnie.
Pompy w baku nie opiłkuja ale są chłodzone paliwem i potrafią się zatrzeć. Co innego diesel i jego pompa CR....ta nie lubi na pianie jeździć .
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ