Nagrzewnica sondy lamda P1198
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 lip 2023, 11:08
- Skąd: Chełm
- Samochód: Touareg 2003 r. 3.2 benzyna
Nagrzewnica sondy lamda P1198
Witam. Może ktoś miał już taki problem to poproszę o pomoc. Od jakiegoś czasu pojawił się błąd 17606 P1198 nagrzewnica czujnika O2 Błąd elektryczny. Sprawdziłem oporność grzałki ok. 11 ohm, więc prawidłowa. Wtyczka 4 pinowa. Sprawdziłem przy odłączonej sondzie przy odpalonym silniku napięcie podawane na 1 pinie (czerwono zielony )na grzałkę ok. 14,4 V na drugim pojawia się napięcie ok. 3 V. I teraz pytanie czy na drugim pinie powinno być napięcie ? Z tego co wiem powinna być podawana masa ECU.
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
@Kuba , dużo masz tych sond w aucie? 

-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 lip 2023, 11:08
- Skąd: Chełm
- Samochód: Touareg 2003 r. 3.2 benzyna
Ze cztery. Problem dotyczy tej za katalizatorem.
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
Łooo Panie.....to sprawdź pozostałe 3-y.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 lip 2023, 11:08
- Skąd: Chełm
- Samochód: Touareg 2003 r. 3.2 benzyna
Wczoraj byłem u gościa który ma VCDSa i dwie sondy przed katem nie pokazują błędów.
Te za katem - 17607 P1199 Obwód nagrzewnicy czujnika tlenu 2 blok 2,
17606 P1198 Nagrzewnica czujnika tlenu 2 blok 1 błąd elektryczny. Więc sprawdziłem także i drugą sondę która ma podobne parametry co ta opisana w pierwszym poście. I co pisula1 radzisz?
Te za katem - 17607 P1199 Obwód nagrzewnicy czujnika tlenu 2 blok 2,
17606 P1198 Nagrzewnica czujnika tlenu 2 blok 1 błąd elektryczny. Więc sprawdziłem także i drugą sondę która ma podobne parametry co ta opisana w pierwszym poście. I co pisula1 radzisz?
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 lip 2023, 11:08
- Skąd: Chełm
- Samochód: Touareg 2003 r. 3.2 benzyna
Niestety zrobiłem to co sugerowałeś. Wszystko jest jak w pierwszym poście niestety. Napięcie przed kostką i za jest takie samo i takie samo jak na bezpiecznikach do grzałek. Przy włączonym silniku na przewodach białych jest napięcie które się zmienia od ok. 10 do 12,5 V. Chyba wygląda że wszystko powinno być w porządku a błędy wywala. Nikt z forumowiczów nie miał takiego przypadku... , może podzielicie się wiedzą.