Brak mocy

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 595
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

Re: Brak mocy

#11

Post autor: Krzysztof » 04 kwie 2020, 9:57

Vinsent pisze:
03 kwie 2020, 20:38
Ja miałem podobnie winna okazała się chłodnica spalin (była dziurawa) wymiana z tego co się dowiedziałem tylko oryginał nie ma go w Polsce, trzeba sprowadzać z hitlerowni, a koszt w moim przypadku 850zł plus wymiana
:shock:
Co to za określenie " hitlerowni" ? :shock: :shock:
Kolega Vinsent ma z czymś problem ?
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2020, 15:28 przez Krzysztof, łącznie zmieniany 1 raz.

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#12

Post autor: Vinsent » 04 kwie 2020, 11:52

Nie miałem w zamiarze nikogo tym określeniem urazić, jeśli tak się stało to przepraszam :)

Maribeth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 06 gru 2019, 20:22
Skąd: Kielce
Samochód: VW Touareg 2007r. 2.5 diesel

#13

Post autor: Maribeth » 04 kwie 2020, 19:09

U mnie dramat... Zregenerowalam pompowtryskiwacze, teraz wymienilam walek rozrzadu, szklanki i popychacze. O kosztach to az strach mowic... Regeneracja 5 pompowtryskiwaczy 3 000.00, uszczelki 200.00 zl, walek 780.00, popychacze 340.00, panewki 133.00

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#14

Post autor: Vreshcor » 04 kwie 2020, 19:35

Maribeth pisze:
04 kwie 2020, 19:09
U mnie dramat... Zregenerowalam pompowtryskiwacze, teraz wymienilam walek rozrzadu, szklanki i popychacze. O kosztach to az strach mowic... Regeneracja 5 pompowtryskiwaczy 3 000.00, uszczelki 200.00 zl, walek 780.00, popychacze 340.00, panewki 133.00
I jaki efekt ,teraz jeździ ?
Co do kosztów trzeba pytać na forum ... panewki wystarczyło zamienić górne z dolnymi , popychacze pasują ze zwykłego TDI 1.9 ina 420 0209 10 po jakieś 25zl /szt albo komplet wałek ,panewki ,popychacze za tysiąc.
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 891
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#15

Post autor: berater » 04 kwie 2020, 19:39

Zaczęłaś od wymiany wszystkiego po kolei, czy jak Koledzy radzili sprawdziłaś najpierw błędy?

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 487
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#16

Post autor: pisula1 » 04 kwie 2020, 21:23

@Maribeth zmieniłaś mechanika, czy dalej ten sam co w poście #3 ;)

Maribeth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 06 gru 2019, 20:22
Skąd: Kielce
Samochód: VW Touareg 2007r. 2.5 diesel

#17

Post autor: Maribeth » 04 kwie 2020, 23:32

Zmienilam mechanika, robilam to co mi mowil poprzedni :( a wypuscil mi auto niedzialajace - tylko po wymianie pompowtryskiwaczy :(. Ja sama sobie bledow nie sprawdzilam bo nie umiem 🤦‍♀️ale chyba warto sie bedzie nauczyc na przyszlosc. Teraz podobno smiga jest na testach weekendowych. Ja od grudnia jechalam nim tylko 2 razy, zeby przewiezc z miejsca na miejsce. V5 to podobno zmora mechanikow. Kazdy radzil zeby sprzedac. Ja niestety zaryzykowalam naprawe.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#18

Post autor: Vreshcor » 05 kwie 2020, 13:40

Nie jest żadną zmorą...potrzebuje właściwej opieki serwisowej. Ponieważ był montowany tylko w dwóch modelach niewielu mechaników ma pojęcie co z nimi robić.
Better is enemy of good.

Maribeth
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 06 gru 2019, 20:22
Skąd: Kielce
Samochód: VW Touareg 2007r. 2.5 diesel

#19

Post autor: Maribeth » 06 kwie 2020, 1:01

No wlasnie... Dlatego swoja niewiedze zamiast pomniejszac to wola rozlozyc rece i stwierdzic ze zmora. Ciezko w tych czasach znalezc mechanika hobbyste.

Żeglarz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 263
Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka

#20

Post autor: Żeglarz » 26 maja 2020, 8:15

W marcu wyskoczył mi komunikat Check engine. Diagnoskop stwierdził - przepustnica. Mało od tamtej pory jeździłem i tylko trasy. Wczoraj nagle stracił moc - ledwo tiry mogłem wyprzedzić. Pewnie przepustnica do wymiany ? Poradźcie - czy regeneracja ma sens ? A jeśli nowa, to oryginał ? Czy są jakieś zamienniki ?

ODPOWIEDZ