7l 2.5tdi R5 2005r. Wymiana filtra paliwa.
-
- Lekko uzależniony
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
7l 2.5tdi R5 2005r. Wymiana filtra paliwa.
Witam. Panowie szykuje sie do wymiany filtra paliwa. Moze ktos opisac jak sie zabrac do tego pomijajac mechanika? Widziałem film na yt ale noestety nie bylo pokazane czy filtr byl zalewany.
- berater
- Weteran
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Nie znam się na T1, to się wypowiem.
Jeżeli jest taka możliwość, należy bezwzględnie zalać nowy filtr paliwem.
Dzięki temu zmniejsza się obawa o zapowietrzenie układu.
Jeżeli jest taka możliwość, należy bezwzględnie zalać nowy filtr paliwem.
Dzięki temu zmniejsza się obawa o zapowietrzenie układu.
- Krzysztof
- Weteran
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Wymiana filtra paliwa nie jest czynnością skomplikowaną . Ja zalewam filtr paliwem przy wymianie . Jeszcze mi się nie udało zapowietrzyć układu .
- go-v10-go
- Pasjonat
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Filtr paliwa w dieslu tankując polską ON to podstawa najlepiej co pół roku. Tankuję na renomowanych stacjach a mimo to zawsze wymieniam czarny zabity wkład filtra.
Gdy sprowadziłem Turka z DE i profilaktycznie zrobiłem wymianę olei i filtrów to paliwowy był jak nowy a miał najechane 28 tyś na filtrze.?
Gdy sprowadziłem Turka z DE i profilaktycznie zrobiłem wymianę olei i filtrów to paliwowy był jak nowy a miał najechane 28 tyś na filtrze.?
- cinek
- Weteran
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
zalewając filtr z góry trzeba być bardzo ostrożnym żeby nic do niego nie wpadło bo pójdzie bezpośrednio na pompę i wtryski, bezpieczniejszym sposobem jest 2 lub 3 krotne uruchomienie pompy z vcds
- pisula1
- Pasjonat
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
@go-v10-go , ja wymieniam filtr paliwa co drugą wymianę oleju czyli średnio raz w roku i nogdy nie był w jakiś szczególny sposób czarny i zabity.
Tak jak pisze kolega @cinek po wymianie wkładu zapinam kompa i wymuszam uruchomienie pompy paliwa aż napełni filtr.