Trzęsie na zimnym 3.2 vr6 b+gaz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

Trzęsie na zimnym 3.2 vr6 b+gaz

#1

Post autor: hudy017 » 10 gru 2020, 9:27

Witam wszystkich, od dłuższego czasu nie mogę sie uporać z problemem. Na zimnym po nocnym postoju trzęsie silnikiem, po chwili kiedy schodzi ssanie i obroty spadaja na 840 trzęsienie ustaje. Na vcdsie w silniku nie ma błędów, natomiast w blokach pomiarowych pokazuje wypadanie zapłonów ok 20 głownie na 3 garze. Świece wymienione, cewki najpierw podmienilem miejscami,bez efektu, dlatego 3 włożyłem nową i dalej nic. Kompresja 1-12.5, 2-13.2, 3-12.5, 4-12.8, 5-12.7, 6-13.1. Nie wiem czy to ma związek, ale na ciepłym potrafi zafalować na wolnych obrotach głównie na gazie w granicach 840 a 800 obrotów.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#2

Post autor: Vreshcor » 10 gru 2020, 10:18

Secondary air sprawdzone ?
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

#3

Post autor: hudy017 » 10 gru 2020, 11:31

Nie tego jeszcze nie sprawdzałem...dzisiaj wieczorem zobacze. Sprawdza sie to na odpalonym silniku w nastawach podstawowych kanal 77??

Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

#4

Post autor: hudy017 » 11 gru 2020, 20:00

Zrobiłem 3 testy:
I test sec.air system -3.9%, relative deviation second air mass -10.2%
II test sec.air system 6.3%, relative deviation second air mass -14.2%
III test sec.air system -7%, relative deviation second air mass -23.4% dodatkowo tutaj wyskoczyło w wyniku "przerwa"

Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

#5

Post autor: hudy017 » 30 mar 2021, 11:14

Problem rozwiązany, nieszczelność podciśnienia, ułamana końcówka od węża podciśnienia przy sterowaniu klapami w kolektorze.

mackow111
Bywalec
Bywalec
Posty: 48
Rejestracja: 23 maja 2019, 21:57
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg 3.2 + lpg 2004 USA

#6

Post autor: mackow111 » 28 lis 2021, 15:12

W którym miejscu miałeś ułamaną końcówkę i jak do tego doszedłeś ?

Awatar użytkownika
hudy017
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 57
Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
Skąd: Giżycko
Samochód: VW Touareg 3.2 vr6

#7

Post autor: hudy017 » 05 gru 2021, 9:36

Przy pompce od sterowania klapami. Było słychać syczenie, tylko trzeba było się wsłuchać.

ODPOWIEDZ