Trzęsie na zimnym 3.2 vr6 b+gaz
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
Trzęsie na zimnym 3.2 vr6 b+gaz
Witam wszystkich, od dłuższego czasu nie mogę sie uporać z problemem. Na zimnym po nocnym postoju trzęsie silnikiem, po chwili kiedy schodzi ssanie i obroty spadaja na 840 trzęsienie ustaje. Na vcdsie w silniku nie ma błędów, natomiast w blokach pomiarowych pokazuje wypadanie zapłonów ok 20 głownie na 3 garze. Świece wymienione, cewki najpierw podmienilem miejscami,bez efektu, dlatego 3 włożyłem nową i dalej nic. Kompresja 1-12.5, 2-13.2, 3-12.5, 4-12.8, 5-12.7, 6-13.1. Nie wiem czy to ma związek, ale na ciepłym potrafi zafalować na wolnych obrotach głównie na gazie w granicach 840 a 800 obrotów.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
Nie tego jeszcze nie sprawdzałem...dzisiaj wieczorem zobacze. Sprawdza sie to na odpalonym silniku w nastawach podstawowych kanal 77??
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
Zrobiłem 3 testy:
I test sec.air system -3.9%, relative deviation second air mass -10.2%
II test sec.air system 6.3%, relative deviation second air mass -14.2%
III test sec.air system -7%, relative deviation second air mass -23.4% dodatkowo tutaj wyskoczyło w wyniku "przerwa"
I test sec.air system -3.9%, relative deviation second air mass -10.2%
II test sec.air system 6.3%, relative deviation second air mass -14.2%
III test sec.air system -7%, relative deviation second air mass -23.4% dodatkowo tutaj wyskoczyło w wyniku "przerwa"
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
Problem rozwiązany, nieszczelność podciśnienia, ułamana końcówka od węża podciśnienia przy sterowaniu klapami w kolektorze.
-
- Bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 maja 2019, 21:57
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 3.2 + lpg 2004 USA
W którym miejscu miałeś ułamaną końcówkę i jak do tego doszedłeś ?
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
Przy pompce od sterowania klapami. Było słychać syczenie, tylko trzeba było się wsłuchać.