coś dziwnego się dzieje z silnikiem
: 14 gru 2021, 20:23
Dzisiejsze błędy
"A" camshaft Position - timing over retarded - P0012
mass or volume air flow circuit low input - P0102
cylinder 2 misfire detected - P0302
Wcześniej przerywał na 7 cylindrze i tylko na LPG
Przepłukałem wtryski i teraz na drugim cylindrze pojawiły się błędy.
P0102 pojawiał sie wcześniej,
P0012 i P0302 nowe.
No i nadal nie znalazłem dlaczego pali się kontrolka od ESP.
Czasami na zimnym jest ok, ale później się pojawia
Na benzynie mam wrażenie ze jest ok choć sam już nie wiem.
czy czeka mnie wymiana wtrysków od LPG. Mają przebieg ok 100 tys km.
Może to być nastawnik wałka?. Gdzie on się znajdyje?
może ktoś z kolegów pomóc.
Na razie umówiłem wizytę u gazownika ale wtedy jeszcze nie było błędu P0012
Dodano po 1 godzinie 9 minutach 16 sekundach:
Juz troche wiem.
Najpierw olej i filtry do wymiany.
Później gazownik
i na tym moja wiedza sie kończy
Bank 1 to która strona?
Wymiana nastawnika wałka to już gruba sprawa i cena. Sam nie poradzę.
Czy łańcuch też sie wymienia? Po czym poznać że się zużył? czy same ślizgi się wymienia czy cały napinacz?
Zeby wyjać napinacz trzeba wyciągać wałki??
"A" camshaft Position - timing over retarded - P0012
mass or volume air flow circuit low input - P0102
cylinder 2 misfire detected - P0302
Wcześniej przerywał na 7 cylindrze i tylko na LPG
Przepłukałem wtryski i teraz na drugim cylindrze pojawiły się błędy.
P0102 pojawiał sie wcześniej,
P0012 i P0302 nowe.
No i nadal nie znalazłem dlaczego pali się kontrolka od ESP.
Czasami na zimnym jest ok, ale później się pojawia
Na benzynie mam wrażenie ze jest ok choć sam już nie wiem.
czy czeka mnie wymiana wtrysków od LPG. Mają przebieg ok 100 tys km.
Może to być nastawnik wałka?. Gdzie on się znajdyje?
może ktoś z kolegów pomóc.
Na razie umówiłem wizytę u gazownika ale wtedy jeszcze nie było błędu P0012
Dodano po 1 godzinie 9 minutach 16 sekundach:
Juz troche wiem.
Najpierw olej i filtry do wymiany.
Później gazownik
i na tym moja wiedza sie kończy
Bank 1 to która strona?
Wymiana nastawnika wałka to już gruba sprawa i cena. Sam nie poradzę.
Czy łańcuch też sie wymienia? Po czym poznać że się zużył? czy same ślizgi się wymienia czy cały napinacz?
Zeby wyjać napinacz trzeba wyciągać wałki??