Prawidłowe zachowanie zawieszenia pneumatycznego

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

Re: Prawidłowe zachowanie zawieszenia pneumatycznego

#61

Post autor: Vreshcor » 14 paź 2020, 11:32

Rurka pod podłogą? To popelina w stylu montażystów od LPG. Główna wiązka biegnie wzdłuż progów w aucie, demontujesz osłony ,zawijasz wykładzinę i wszystko jest dostępne. Są sprzęty do lokalizacji przerw w okablowaniu.
Jeśli uszkodzenie nie jest w nadkolu to zapewne masz zielenine w aucie i inne rzeczy też przestaną działać.
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 496
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#62

Post autor: pisula1 » 14 paź 2020, 18:44

Vreshcor pisze:
14 paź 2020, 11:32
..........zapewne masz zieleninę w aucie .................
A jak kolega ma zielono, to ma mokro a jak ma mokro to tak szybko nie pójdzie z dymem. :) :lol:
Taki system p.poż. :lol:

razem1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2019, 15:44
Skąd: Krakow
Samochód: Touareg L7 R5

#63

Post autor: razem1 » 17 paź 2020, 21:33

Macie racje, trzeba to zrobic zgodnie ze sztuka, kable polozyc w podlodze.
Moze mi ktos doradzi i podpowie.
Czy kabel od czujnika z lewego przedniego kola idzie wzdluz lewego progu?
W ktorym miejscu ten kabel przechodzi potem na prawa strone do sterownika ktory jest w bagazniku?
Czy trudno jest przeciagnac kabel z nadkola do wnetrza samochodu?
Z gory dzieki za info.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#64

Post autor: Vreshcor » 17 paź 2020, 22:09

Ktory konkretnie ?Przy czujniku jest kilka przewodów.
Better is enemy of good.

razem1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2019, 15:44
Skąd: Krakow
Samochód: Touareg L7 R5

#65

Post autor: razem1 » 17 paź 2020, 22:17

Chodzi o czujnik poziomowania

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#66

Post autor: Vreshcor » 17 paź 2020, 22:36

Ja wiem o jaki czujnik chodzi , pytam konkretnie o jaki nr pinu ,kolor przewodu czy sygnał chodzi .
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 496
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#67

Post autor: pisula1 » 17 paź 2020, 23:54

@razem1
Kabel to : rodzaj przewodu elektrycznego izolowanego, jedno- lub wielożyłowego, otoczonego wspólną powłoką. Chroni ona przed przedostaniem się wilgoci lub innych substancji szkodliwie działających na izolację, uszkodzeniami mechanicznymi oraz porażeniem prądem elektrycznym.
Kable służą do trwałego połączenia źródeł prądu z jego odbiornikami. Przesyła się nimi energię elektryczną bądź informacje za pośrednictwem prądu elektrycznego.......tyle Wikipedia.
@Vreshcor zapytał dokładnie
Vreshcor pisze:
17 paź 2020, 22:36
pytam konkretnie o jaki nr pinu ,kolor przewodu czy sygnał chodzi .
Odpowiedz na to pytanie a stanie się jasność. :D

razem1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2019, 15:44
Skąd: Krakow
Samochód: Touareg L7 R5

#68

Post autor: razem1 » 18 paź 2020, 13:42

To jest kabel niebiesko-zielony.
PIN nr 5 przy lewym przednim kole i PIN nr 63 przy sterowniku.
Jak ten kabel przechodzi przez nadkole, duo tam grzebania?

razem1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 18 paź 2019, 15:44
Skąd: Krakow
Samochód: Touareg L7 R5

#69

Post autor: razem1 » 20 paź 2020, 12:01

Witam ponownie. Ma ktoś jakieś wskazówki odnośnie położenia tego kabla i jak się zabrać do jego wymiany ?

Noger
Bywalec
Bywalec
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwie 2020, 12:36
Skąd: Bydgoszzc
Samochód: Touareg 2,5 TDI R5 2004

#70

Post autor: Noger » 24 paź 2020, 12:28

Vreshcor pisze:
07 paź 2020, 13:51
Dziura albo kompresor juz wysiadł , albo jedno i drugie
Chinskie części nie zawsze się dobrze sprawują. Kompresor dmucha 2,5 bara maks..

ODPOWIEDZ