maglownica
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 4,2 AXQ
maglownica
cześć.
Właśnie przeskoczyłem ze starego forum więc witam wszystkich.
Mam problem. nie wiem jaki waż wysokiego ciśnienia dobrać do swojej maglownicy. Na obecnie zamontowanym nie ma żadnego numeru.
Samochód jest z 10. 2003 a modelowo 2004. Silnik AXQ 4,2 benzyna. W katalogu są 4 czy 5 numerów , które się różnią końcówką literową.
proszę o pomoc bo muszę pilnie wymienić
Właśnie przeskoczyłem ze starego forum więc witam wszystkich.
Mam problem. nie wiem jaki waż wysokiego ciśnienia dobrać do swojej maglownicy. Na obecnie zamontowanym nie ma żadnego numeru.
Samochód jest z 10. 2003 a modelowo 2004. Silnik AXQ 4,2 benzyna. W katalogu są 4 czy 5 numerów , które się różnią końcówką literową.
proszę o pomoc bo muszę pilnie wymienić
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 4,2 AXQ
Już sobie poradziłem nr który pasuje to 7L6 422 893 AP info z serwisu VW
. Niestety cena zaporowa 1070 PLN
. Szukam używki.


- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Nie pasuje od żadnej innej wersji silnikowej ...najtaniej wychodzi zakuć swój na nowych węzach . Całą galanterie typu tłumik i dławik trzeba przełożyć .
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 4,2 AXQ
zakuć?
mechanik twierdzi że nie można zakuć, tylko oryginał bo coś tam z ciśnieniem będzie nie tak i będzie hałasować.
A tłumik i dławik to co to?
mechanik twierdzi że nie można zakuć, tylko oryginał bo coś tam z ciśnieniem będzie nie tak i będzie hałasować.
A tłumik i dławik to co to?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg 4,2 AXQ
A gdzie takie coś można zrobić w Warszawie?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 maja 2019, 14:39
- Skąd: Szczecin
- Samochód: T I R5
Muszę zregenerować maglownice - mam wyczuwalny luz na lewym i subiektywnie na prawym drązku.
Gdzie sensownie regenerują lub mają na wymianę maglownice od T?
krzyżak kolumny kupować używkę - tyż mam luzy... ??
Gdzie sensownie regenerują lub mają na wymianę maglownice od T?
krzyżak kolumny kupować używkę - tyż mam luzy... ??
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Jaki jest ten luz na drążkach ? Jak wzdłużny to tylko drążki,a jak złapiesz za drążek przy maglownicy i poruszasz poziomo czy pionowo i będzie luz to maglownica ale to musi być już mocno wybite żeby wyczuć.
A jak czujesz luz przy zgaszonym silniku ? Są stuki ?
Poszukaj zakładu o dobrej renomie, maglownice są w każdym aucie ale najpierw dobrze sprawdz np. na SKP .