maglownica

jaroo_oo
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 96
Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg 4,2 AXQ

maglownica

#1

Post autor: jaroo_oo » 22 lis 2019, 10:08

cześć.
Właśnie przeskoczyłem ze starego forum więc witam wszystkich.
Mam problem. nie wiem jaki waż wysokiego ciśnienia dobrać do swojej maglownicy. Na obecnie zamontowanym nie ma żadnego numeru.
Samochód jest z 10. 2003 a modelowo 2004. Silnik AXQ 4,2 benzyna. W katalogu są 4 czy 5 numerów , które się różnią końcówką literową.
proszę o pomoc bo muszę pilnie wymienić

jaroo_oo
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 96
Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg 4,2 AXQ

#2

Post autor: jaroo_oo » 22 lis 2019, 11:29

Już sobie poradziłem nr który pasuje to 7L6 422 893 AP info z serwisu VW :). Niestety cena zaporowa 1070 PLN :(. Szukam używki.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#3

Post autor: Vreshcor » 22 lis 2019, 13:34

Nie pasuje od żadnej innej wersji silnikowej ...najtaniej wychodzi zakuć swój na nowych węzach . Całą galanterie typu tłumik i dławik trzeba przełożyć .
Better is enemy of good.

jaroo_oo
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 96
Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg 4,2 AXQ

#4

Post autor: jaroo_oo » 27 lis 2019, 23:10

zakuć?
mechanik twierdzi że nie można zakuć, tylko oryginał bo coś tam z ciśnieniem będzie nie tak i będzie hałasować.
A tłumik i dławik to co to?

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#5

Post autor: Vreshcor » 27 lis 2019, 23:29

To właśnie te elementy które tłumią pulsację ciśnienia .
Better is enemy of good.

jaroo_oo
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 96
Rejestracja: 22 lis 2019, 9:58
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg 4,2 AXQ

#6

Post autor: jaroo_oo » 10 gru 2019, 22:37

A gdzie takie coś można zrobić w Warszawie?

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#7

Post autor: Vreshcor » 10 gru 2019, 22:53

Better is enemy of good.

Dubelt
Bywalec
Bywalec
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2019, 14:39
Skąd: Szczecin
Samochód: T I R5

#8

Post autor: Dubelt » 05 mar 2020, 14:57

Muszę zregenerować maglownice - mam wyczuwalny luz na lewym i subiektywnie na prawym drązku.
Gdzie sensownie regenerują lub mają na wymianę maglownice od T?

krzyżak kolumny kupować używkę - tyż mam luzy... ??

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#9

Post autor: Vreshcor » 05 mar 2020, 23:00

Drążki i maglownica to różne bajki .
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 595
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#10

Post autor: Krzysztof » 06 mar 2020, 8:06

Dubelt pisze:
05 mar 2020, 14:57
Muszę zregenerować maglownice - mam wyczuwalny luz na lewym i subiektywnie na prawym drązku.
Gdzie sensownie regenerują lub mają na wymianę maglownice od T?

krzyżak kolumny kupować używkę - tyż mam luzy... ??
Jaki jest ten luz na drążkach ? Jak wzdłużny to tylko drążki,a jak złapiesz za drążek przy maglownicy i poruszasz poziomo czy pionowo i będzie luz to maglownica ale to musi być już mocno wybite żeby wyczuć.
A jak czujesz luz przy zgaszonym silniku ? Są stuki ?
Poszukaj zakładu o dobrej renomie, maglownice są w każdym aucie ale najpierw dobrze sprawdz np. na SKP .

ODPOWIEDZ