maglownica

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

Re: maglownica

#21

Post autor: Vreshcor » 13 mar 2020, 21:15

Głodny pisze:
13 mar 2020, 16:51
Krzysztof... Może ty potrafisz wykręcić drążki kierownicze bez zdejmowania osłon gumowych, pewnie potrafisz też zdjąć majtki przez głowę twoja sprawa.ie w praktyce tego co było u mnie.
Kolego każdy ma swoje doświadczenia i się nimi podzielił.... ty również. Kto miał rację to się okaże albo i nie. Ale powstrzymaj emocje i odpuść wycieczki osobiste z majtkami itd.
Better is enemy of good.

Głodny
Bywalec
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 28 maja 2019, 12:24
Skąd: Głogów
Samochód: Touareg I 4.2 AXQ

#22

Post autor: Głodny » 14 mar 2020, 8:47

Nie ja zacząłem głupie komentarze ale ja dostałem ostrzeżenie. Widzę, że są równi i równiejsi. Napisałem jak wygląda sprawa z przekładnią ze strony praktycznej a nie teoretycznej sprzed ekranu komputera, tylko tyle albo aż tyle.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#23

Post autor: Vreshcor » 14 mar 2020, 9:40

Tylko ostrzeżenie...takie wycieczki osobiste niczego nie wnoszą do tematu. Nawet jak coś niewłaściwego napiszesz jest zaczarowany ołówek żeby to samemu poprawić i moderatorom nie robić roboty.
Przeczytaj regulamin forum:

"Akceptujesz zakaz publikowania wypowiedzi o charakterze obraźliwym, oszczerczym, propagującym treści niezgodne z polskim prawem lub naruszającym cudze prawa autorskie i dobra osobiste."
Better is enemy of good.

Głodny
Bywalec
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 28 maja 2019, 12:24
Skąd: Głogów
Samochód: Touareg I 4.2 AXQ

#24

Post autor: Głodny » 14 mar 2020, 18:23

Trochę to słabe skoro ktoś może szydzić ze mnie a gdy się odgryzłem to dostałem ostrzeżenie. Kolega Krzysztof nic nie wniósł do tematu swoimi "uwagami" a jakoś nie zauważyłem żeby ktoś go upomniał. Może warto najpierw przyjrzeć się przyczynom a później skutkom. Więc co z tym regulaminem? Niektórzy nie muszą go przestrzegać?

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 595
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#25

Post autor: Krzysztof » 15 mar 2020, 7:36

Głodny pisze:
14 mar 2020, 18:23
Trochę to słabe skoro ktoś może szydzić ze mnie a gdy się odgryzłem to dostałem ostrzeżenie. Kolega Krzysztof nic nie wniósł do tematu swoimi "uwagami" a jakoś nie zauważyłem żeby ktoś go upomniał. Może warto najpierw przyjrzeć się przyczynom a później skutkom. Więc co z tym regulaminem? Niektórzy nie muszą go przestrzegać?
Nie było powodu dla takiej sarkastycznej reakcji z twojej strony w stosunku do mnie i jak zauważyłeś po mnie to spływa.
Czytaj z uwagą i zrozumieniem, tyle mam ci do napisania. Acha,no i nigdy nie opisuję czegoś ,czego nie robiłem własnoręcznie ( to tak do twojej poprzedniej "praktycznej " wypowiedzi).

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#26

Post autor: cinek » 15 mar 2020, 11:39

Wczoraj wymienilem maglownice i powiem wam ze trzeba sie niezle powiesic na drazku zeby wyczuc luz, krecac prawo lewo stuka ,na dziurach tez a jak sie ja wykreci to wyglada na sprawną :roll:

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#27

Post autor: Vreshcor » 15 mar 2020, 13:18

W samej przekładni różne rzeczy się zużywaja. Od rdzy tuleje prowadzące i uszczelnienia ale też i skośna zębatka na listwie najbardziej w okolicach środka.
Potem nie można ustawić jednakowego luzu i przy jeździe na wprost stuka .
Jest metoda na sprawdzenie i można to zrobić na aucie .
Better is enemy of good.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#28

Post autor: cinek » 15 mar 2020, 13:33

Oswieć nas co to za metoda :?:

Dubelt
Bywalec
Bywalec
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2019, 14:39
Skąd: Szczecin
Samochód: T I R5

#29

Post autor: Dubelt » 16 mar 2020, 14:58

Krzysztof pisze:
13 mar 2020, 13:28
Dubelt pisze:
13 mar 2020, 9:27
IMO listwa nie powinna (wewnętrznie tak bym chciał) - lewy luz jest większy od prawego.
końcówki drążków wymieniałem pół roku temu :/

drążki wymienię bez demontażu całej maglownicy?
Może drążki kiepskiej jakości kupiłeś. Choć tego nie widze nie sądzę żeby to była maglownica. Sprawdziłeś tak jak pisałem na zgaszonym silniku ?
Nie wymieniałem drążków a końcówki drążków powiedzmy ze pol roku temu.
Na SKP nie mam co jeździć, problem jest zdiagnozowany - jest luz. Przecież to nie problem podnieść przód samochodu i sprawdzić gdzie jest luz.
W związku z krzyżakiem - luzem na nim, luz na drążkach był sprawdzany przy pomocy "szarpania" kołem.

W tym momencie nie jest to do zweryfikowania czy luz na drążku czy na przekładni bezpośrednio. Bedę musiał wykręcić drążki i wtedy sprawdzać.

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1009
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#30

Post autor: cinek » 16 mar 2020, 15:07

luz na drążkach sprawdzisz na szarpakach jeśli one są bez luzów to zostaje magiel

ODPOWIEDZ