Blokowanie poziomu zawieszenia
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Blokowanie poziomu zawieszenia
Mam takie pytanko do szanownych.
Czy jest możliwość zablokowania touarega na najniższym poziomie tak jak można to zblokować na najwyższym OFROAD.
Czy ktoś tak próbował.
Czy jest możliwość zablokowania touarega na najniższym poziomie tak jak można to zblokować na najwyższym OFROAD.
Czy ktoś tak próbował.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Próbowałem, nie da się. Nie da się jechać, zostawić tak auto się da. Powyżej kilku km/h podnosi go.
Jeśli chcesz obniżyć to najłatwiej w vcds zrobić kalibrację z oszukanymi wartościami, czyli do tego co zmierzysz dodajesz 10-20. Ile dodasz o tyle się obniży.
Jeśli chcesz obniżyć to najłatwiej w vcds zrobić kalibrację z oszukanymi wartościami, czyli do tego co zmierzysz dodajesz 10-20. Ile dodasz o tyle się obniży.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 595
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
A w jakim celu ? O ile w najwyższym położeniu ma to jakiś sens to w najniższym nie ma żadnego bo nie da się jechać .
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Dlaczego zajebiście wygląda nie wystaje z tłumu .
Ale ok nie ma sensu przekłamywać bo stracę maksymalny poziom w górę.
Szkoda bo ta blokada powinna działać w każdej pozycji.
Ale ok nie ma sensu przekłamywać bo stracę maksymalny poziom w górę.
Szkoda bo ta blokada powinna działać w każdej pozycji.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 595
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Miałem. V6 30 v 193km. całkiem wypasiony nawet jak na 98r.
Zajebisty
- z wad miał fabrycznie obniżone zawieszenie ok 40% raz na rok zawieha do wymiany i dwa razy miska olejowa aż razu pewnego coś mi dymiło pod katalizatorami to opadło wygłuszenie a debil mechanik na trasie wycioł mi dwa Katy niby zapchane.koniec auto straciło temperament nigdy nie odkupiłem katów - błąd- 2 lata jazdy po aucie.
Zajebisty
- z wad miał fabrycznie obniżone zawieszenie ok 40% raz na rok zawieha do wymiany i dwa razy miska olejowa aż razu pewnego coś mi dymiło pod katalizatorami to opadło wygłuszenie a debil mechanik na trasie wycioł mi dwa Katy niby zapchane.koniec auto straciło temperament nigdy nie odkupiłem katów - błąd- 2 lata jazdy po aucie.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Człowiek uczy się na błędach
dlatego od dłuższego czasu staram się samemu ogarnąć co się da w aucie podstawy eksploatacji i drobnych wymian napraw.
było by więcej ale mam za niski garaż na podnośnik a to podstawa do bardziej skomplikowanych napraw.
dlatego od dłuższego czasu staram się samemu ogarnąć co się da w aucie podstawy eksploatacji i drobnych wymian napraw.
było by więcej ale mam za niski garaż na podnośnik a to podstawa do bardziej skomplikowanych napraw.