Dystanse
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Dystanse
W zeszłym roku zmieniłem koła na zimówki i pod dwudziestkami znalazłem dystanse o dziwo przelotowe z uwagi na fajne parametry jezdne (pomijając miasto) i wygląd chciałbym wrócić do dystansów dodam że tył był 25mm.prżód 5mm.oczywiście dla bezpieczeństwa przykręcane na tył moje pytanko co z przodem czy 5mm przelotowe to nie ryzyko przy tak ciężkim przodzie.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Jeśli felga jeszcze łapie te śmieszne wąsy centrujące, nie będzie bicia, to czemu nie? Byle śruby dopasować.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Tak te zdementowane mają rant centrujący tylko są takie po wypaczane i muszę dokupić nowe jest ich pełno na allegro i to w dowolnej grubości zrobione z alu i kompletem śrub.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Efekt zajefajny a jazda ustabilizowania jak po torach. Trzeba tylko omijać wyjeżdźone drogi że szpurtami od tirów bo wtedy ciągnie kierą.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Koło się nie trzyma na rancie piasty ani śrubach tylko przez tarcie. Więc jeśli śruby nie puszcza to koło nie odpada .
Natomiast każdy cm zwiększa siły dzilajace na zawieszenie i amortyzatory.
Natomiast każdy cm zwiększa siły dzilajace na zawieszenie i amortyzatory.
Better is enemy of good.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Co ma Amor do rozstawu.
Siły skupiają się głównie na piaście i elementach zawieszenia typu wahacz czy stabilizator zgodzę się z tym że one będą bardziej obciążone.
Siły skupiają się głównie na piaście i elementach zawieszenia typu wahacz czy stabilizator zgodzę się z tym że one będą bardziej obciążone.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Poza tym pneumatyka ma duży zapas na nacisk nawet gdyby.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To prosta fizyka ....zwiekszasz rozstaw kół to zmienia się punkt podparcia wachaczy a przez to ramię działających sił. Amortyzator musi tlumic większe siły . Nic to nie ma.wspolnego.z.pneumatyka.
Better is enemy of good.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Może. Zwykły gazowy czy olejowy po czasie poddałby się i wygiął ale nie sądzę by pneumatyczny tak zareagował. Pozdro.