Hej może wymienie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem.
Po pierwsze co do wymiany opon jak latam wymieniać to auto pozostaje w wysokości neutralnej takiej jak mam na "auto", poprostu włączam jack mode do momentu w którym mam informacje że jest załączony i oddaje mechanikowi do działania.
Co do fault gearbox. Miałem z 2 razy. Jak macie ten komunikat to auto już zapewne jest na maksa w górze.
Raczej wywaliło zaworek w którymś miechu, najlepiej podłączyć pod komputer i wyjdzie.
Wtedy należy wymienić na nowy i powinno być ok. Może być również niedziałania kompresora
sprawdzić wspomniany bezpiecznik pod fotelem kierowcy a nad akumulatorem
Co do wspomnianego przekażnika tak niestety jest to ich przypadłość potrafią się zlepiać i nawet palić kompresor. Warto może raz na 5 lat wymienić ? koszt w ASO 80zł, a ewentualne naprawy odpadają
jestem już dawno po wymianie przekaźnika oraz kompresora bo się zjarał a dodatkowo wysadził mi jeden wężyk w układzie:)
Gość u którego kupowałem kompresor z resztą polecam serwis z Brzegu dolnego pod Wrockiem, podpowiedział drobną przeróbkę w postaci dodatkowo zastosowania filtra w układnie. Zapytacie się ale po co ?
A no w mercedesach jest to stosowane aby powietrze w układzie które jest było czyste. Aktualnie od wymiany kompresora jestem już 5 lat i śmiga jak nowy