Ustawienie zbieżności z pneumatyką
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Ustawienie zbieżności z pneumatyką
Jaki jest prawidłowy proces ustawiania zbieżności? Kalibracja wysokości też jest potrzebna, a jeśli tak to przed czy po? Ustawiać na zablokowanej pneumatyce, z zapłonem, a może bez?
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Podbijam !
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
zawieche ustawiasz na normal bez zaplonu a kalibracja jesli jest potrzebna to przed geometrią
-
- Bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 maja 2020, 18:31
- Skąd: Gdynia
- Samochód: Touareg 4.2 V8 AXQ; W12 BJN
Zwróć uwagę aby wybrali w programie nastawy dla pneumatycznego zawieszenia.
Zawieszenie skalibrować przed geometria.
Sprawdź czy faktycznie ustawili wszystko.
W dużym zakładzie gdzie właściciel ma Cayenne od wielu lat byli zdziwieni że pytam dlaczego pochylenia kół są poza zakresem, pytania typu a to wogole się ustawia? W końcu powiedzieli że się nie dało. Wybrali nastawy dla zawieszenia na sprężynach. Inny zakład zrobił i wszystko się dało i wiem że ten drugi zakład zrobił ok a nie ściemniał że ustawili.
Zawieszenie skalibrować przed geometria.
Sprawdź czy faktycznie ustawili wszystko.
W dużym zakładzie gdzie właściciel ma Cayenne od wielu lat byli zdziwieni że pytam dlaczego pochylenia kół są poza zakresem, pytania typu a to wogole się ustawia? W końcu powiedzieli że się nie dało. Wybrali nastawy dla zawieszenia na sprężynach. Inny zakład zrobił i wszystko się dało i wiem że ten drugi zakład zrobił ok a nie ściemniał że ustawili.