Opadanie przodu - pneumatyka

Maxcudo
Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2020, 12:37
Skąd: Poznań
Samochód: Mercedes ML w164 320cdi 4matic
Mercedes GLK 320cdi 4matic

Re: Opadanie przodu - pneumatyka

#21

Post autor: Maxcudo » 31 sie 2021, 23:09

Mam puki co MLa w164, też na pneumatyce i efekt jest taki ze jak zgasze auto to tez "upuszcza" ciśnienie i trochę opada, jak tylko otworze drzwi to od razu wraca do poziomu.

Kaczor997997
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
Skąd: Jarocin
Samochód: Vw touareg

#22

Post autor: Kaczor997997 » 29 sty 2022, 15:42

Panowie jestem po wymianie miechów przednich. Najpierw wymieniłem lewy i zonk nie dało się go napompować vcds-em, ale ku mojemu zaskoczeniu po wyjechaniu z garażu po przejechaniu może z 6 metrów auto błyskawicznie się podniosło. Zostawiłem go tak na noc i rano prawy przód leżał na max, pomyślałem ok wjeżdżam i wymieniam prawy i po kłopocie. No niestety znów nie dało się go nabić vcds-em więc wyjechałem z garażu ale niestety tym razem nie pomogło. Trochę się podniósł ale opadł z powrotem. Nie da się też zrobić kalibracji bo wyskakuje na przednich kołach niedopuszczony. Po z czytaniu błędów wyskakują takie jak na zdjęciu. Szczególnie interesuje mnie ten trzeci co to jest ten zawór n337?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#23

Post autor: Vreshcor » 29 sty 2022, 19:09

Niepotrzebnie ruszales adaptacje, po wymianie miechow normalnie trzeba było uruchomić silnik i poczekać aż system się napompuje a auto wstanie o ile dobrze poskładane.
Adaptacje robi się gdy wszystko już wstanie.
N337 to zawór regulacji twardości amortyzatora, nie podłączyłeś lub jest uszkodzony....ale z pneumatyką nie ma nic wspólnego.
Better is enemy of good.

Kaczor997997
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
Skąd: Jarocin
Samochód: Vw touareg

#24

Post autor: Kaczor997997 » 30 sty 2022, 22:14

Teraz sytuacja się troszkę zmieniła. Wymieniłem zaworek na stary i zaczyna pompować tylko ze powietrze gdzieś ucieka psikalem na zaworek i to nie tamtędy raczej słychać jakby gdzieś dołem tam gdzie jest ta gumowa osłona charmonijkowa. Może to ten nowy miech jest felerny? A może coś źle poskładałem tylko co tam filozofi nie ma zresztą z drugiej strony jest ok

Dodano po 1 minucie 37 sekundach:
Chmm chyba jutro rozbiorę wszystko i złożę na nowo

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#25

Post autor: Vreshcor » 31 sty 2022, 13:29

Na dole miecha jest stalowa tuleja i oring . Albo założyłeś amor z padnieta poduszką albo to uszczelnienie niesprawne.
Cały amortyzator się rozbiera na części , obejrzyj sobie przed montażem a najlepiej sprawdź szczelność że zdjęta osłona pylową.
Better is enemy of good.

Kaczor997997
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
Skąd: Jarocin
Samochód: Vw touareg

#26

Post autor: Kaczor997997 » 31 sty 2022, 23:06

Hehe no tyle to wiem przecież wymieniłem z drugiej strony😜. Ale faktycznie masz rację dziś rozebrałem to od nowa i okazało się że ten oring na dole był przyskrzypiony, więc wymieniłem na stary ze starego miecha bo był ok i złożyłem na nowo teraz po złożeniu kaplem się ze w środku w starym miechu było posmarowane jakimś smarem, co pewnie zapobiega przyskrzypieniu tego oringu, ja tego nie zrobiłem, ale mam nadzieję że będzie ok. Pojawił się natomiast nowy problem-połos wyskoczyła mi z skrzyni i za cholerne nie chce wejść spowrotem. Dochodzi do tego miejsca co na zdjęciu i dalej nie chce. Pukałem lekko młotkiem, bez skutku. Może trzeba przywalić solidnie? Boję się że zetnę frezy.

Dodano po 4 minutach 31 sekundach:
Brakuje tam jakieś 4 mm do końca żeby wsadzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1655
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#27

Post autor: Vreshcor » 31 sty 2022, 23:14

Ze skrzyni ? Chyba z przedniego mostu .
Tam jest zabezpieczenie które ma się ścisnąć , raczej dzwignia jakaś nie młotek.
Better is enemy of good.

Kaczor997997
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
Skąd: Jarocin
Samochód: Vw touareg

#28

Post autor: Kaczor997997 » 31 sty 2022, 23:15

A.

Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
No tak sory z mostu. Ale jaką dźwignią? Już raz mi wypadło i wskoczyło bez problemu ręka wsadziłem. A teraz nie moge🙁
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Kaczor997997
Bywalec
Bywalec
Posty: 27
Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
Skąd: Jarocin
Samochód: Vw touareg

#29

Post autor: Kaczor997997 » 01 lut 2022, 4:05

Co jest słabe?

Żeglarz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 263
Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
Skąd: Warszawa
Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka

#30

Post autor: Żeglarz » 01 lut 2022, 15:10

Może trzeba obrócić żeby wskoczył w wieloklin ?

ODPOWIEDZ