
ACC i front assist raz działa a raz nie
-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 maja 2020, 10:42
- Skąd: Rzeszów
- Samochód: VW Touareg 2011r. 7P 3.0 tdi 240km
Re: ACC i front assist raz działa a raz nie
Dziś rano zaświecił mi się błąd ESP przez chwilę, zaraz po tym ACC i front assist. 

- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Tak jak pisal @Vreshcor jakakolwiek usterka elektroniki moze blokować acc nawet sporadycznie niesprawny guzik blokady drzwi
, czyli bez pelnego skanu z vcds to wróżenie z fusów

-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 maja 2020, 10:42
- Skąd: Rzeszów
- Samochód: VW Touareg 2011r. 7P 3.0 tdi 240km
Podpiołem kompa i pokazało max.16.75v na zacisku nr. 15 !!!
Mierząc napiecie na aku. miernikiem pokazuje max.14,80 - to też zbyt dużo?!
Przez to prawdopodobnie radary wariowały (zbyt duże napięcie)
Co to oznacza?
Regulator napięcia w alternatorze padł? czy coś innego?
???
Mierząc napiecie na aku. miernikiem pokazuje max.14,80 - to też zbyt dużo?!
Przez to prawdopodobnie radary wariowały (zbyt duże napięcie)
Co to oznacza?
Regulator napięcia w alternatorze padł? czy coś innego?
???
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Mi ładuje czasami 14.9 a nawet 15.0 i acc działa
dlaczego nie zrobisz pelen skan vcds i nie dasz go tutaj możnaby cos pokombinowac chyba ze masz jakis inny interfejs to schowaj go do szuflady i kup vcds 


-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 maja 2020, 10:42
- Skąd: Rzeszów
- Samochód: VW Touareg 2011r. 7P 3.0 tdi 240km
Cinek - 15v ci daje na aku?
Ja ma Autela - Maxidas.
Zmierzę jeszcze napiecie na zaciskach od alternatora, ale samo to że jest grubo powyżej 16v to już coś nie halo.
Jak byłem na kalibracji radrów to szpece z ASO. nic nie wykminili poza tym że jest zbyt wysokie napięcie.
to co pokazało:
1.
008B - układ regulacji odstepu od poprzednika 2
16896 U140100 - ograniczenie działania z powodu zbyt wysokiego napiecia (00001001 Aktywne/statyczne)
2.
6C - kalibracja kamery (grupa napraw 94)
006C - Układ kamery cofania
10489856 B201000 brak nastaw podstawowych (00001001 Aktywne/statyczne) - to wykluczam.
Ja ma Autela - Maxidas.
Zmierzę jeszcze napiecie na zaciskach od alternatora, ale samo to że jest grubo powyżej 16v to już coś nie halo.
Jak byłem na kalibracji radrów to szpece z ASO. nic nie wykminili poza tym że jest zbyt wysokie napięcie.
to co pokazało:
1.
008B - układ regulacji odstepu od poprzednika 2
16896 U140100 - ograniczenie działania z powodu zbyt wysokiego napiecia (00001001 Aktywne/statyczne)
2.
6C - kalibracja kamery (grupa napraw 94)
006C - Układ kamery cofania
10489856 B201000 brak nastaw podstawowych (00001001 Aktywne/statyczne) - to wykluczam.
-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 maja 2020, 10:42
- Skąd: Rzeszów
- Samochód: VW Touareg 2011r. 7P 3.0 tdi 240km
Zmierzyłem napięcie na alternatorae - daje chwilami max 14.9v
to skad te 16.8v na styku 15, wg. Autela może moduł akumulatora padł- czy to mozliwe ?
Kurde juz nie wiem akumulator nie zakodowany i taki cyrk by był?
macie jakieś pomysły?
to skad te 16.8v na styku 15, wg. Autela może moduł akumulatora padł- czy to mozliwe ?
Kurde juz nie wiem akumulator nie zakodowany i taki cyrk by był?
macie jakieś pomysły?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
14.9 mam w gniezdzie zapalniczki i potwierdza sie to samo w odczytach z vcdsa.Jak masz aku o tych samych parametrach to nic nie trzeba kodowac jesli masz start stop to powinien byc agm . Ja tam niemam zaufania do tych uniwersalnych skanerow czasem bzdury pokazują ,do aut z grupy vag tylko vcds lub odis ze wskazaniem na ten pierwszy bo odis przydaje sie tylko czasami
-
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 08 maja 2020, 10:42
- Skąd: Rzeszów
- Samochód: VW Touareg 2011r. 7P 3.0 tdi 240km
Witam,
Od niedzieli kiedy wykasowałem wszystkie błędy ACC działa.
Podejrzewam że winowajcą moze być regulator napiecia na alternatorze, mozliwe że czasami daje mi za duże napiecie i wtedy ACC przestaje działać.
na razie nic nie będę robił z tym puki działa, jak się pojawi zmierzę ponownie napięcie na wyjściu z alternatora i dam znać.
Dzięki za pomoc.
Od niedzieli kiedy wykasowałem wszystkie błędy ACC działa.
Podejrzewam że winowajcą moze być regulator napiecia na alternatorze, mozliwe że czasami daje mi za duże napiecie i wtedy ACC przestaje działać.
na razie nic nie będę robił z tym puki działa, jak się pojawi zmierzę ponownie napięcie na wyjściu z alternatora i dam znać.
Dzięki za pomoc.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
W ACC są parametry po których dokładnie można odczytać przyczynę rozłączenia ,aktualny status itd ale czy twój autel to potrafi przeczytać to musisz sam sprawdzić .
Better is enemy of good.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda