stop fault running gear vw touareg 2006
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Re: stop fault running gear vw touareg 2006
Jest wtyczka np na wahaczu od ABS u. Ale ten komunikat się zapala na wiele sytuacji, zrób skan przez wszystkie moduły związane z jazdą.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 lip 2021, 15:55
- Skąd: Schwalmtal
- Samochód: Volkswagen Touareg 5.0 Diesel
Przykleje swój przykład na temat ABS. Jak deszcz pada od razu pojawiają się kontrolki od wspomagania hamowania i ABS. Po paru km pojawia mi komunikat na czerwono że muszę się zatrzymać i wyłącza się prędkościomierz, samochód opada o jeden stopień. Ale wszystko działa. Po zatrzymaniu i ruszeniu w prawo czuć jak hamulce chcę blokować prawe koło (muszę więcej gazu dać) i po chwili puszcza... Był ma kompie i pokazało prawe przednie i prawe tylnie koło abs plus w skrzyni też wystąpił błąd abs. W tej chwili szukam elektromechanika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 lip 2022, 21:16
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg 3.0TDI - chip 275KM
Hej może wymienie się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem.
Po pierwsze co do wymiany opon jak latam wymieniać to auto pozostaje w wysokości neutralnej takiej jak mam na "auto", poprostu włączam jack mode do momentu w którym mam informacje że jest załączony i oddaje mechanikowi do działania.
Co do fault gearbox. Miałem z 2 razy. Jak macie ten komunikat to auto już zapewne jest na maksa w górze.
Raczej wywaliło zaworek w którymś miechu, najlepiej podłączyć pod komputer i wyjdzie.
Wtedy należy wymienić na nowy i powinno być ok. Może być również niedziałania kompresora
sprawdzić wspomniany bezpiecznik pod fotelem kierowcy a nad akumulatorem 
Co do wspomnianego przekażnika tak niestety jest to ich przypadłość potrafią się zlepiać i nawet palić kompresor. Warto może raz na 5 lat wymienić ? koszt w ASO 80zł, a ewentualne naprawy odpadają
jestem już dawno po wymianie przekaźnika oraz kompresora bo się zjarał a dodatkowo wysadził mi jeden wężyk w układzie:)
Gość u którego kupowałem kompresor z resztą polecam serwis z Brzegu dolnego pod Wrockiem, podpowiedział drobną przeróbkę w postaci dodatkowo zastosowania filtra w układnie. Zapytacie się ale po co ?
A no w mercedesach jest to stosowane aby powietrze w układzie które jest było czyste. Aktualnie od wymiany kompresora jestem już 5 lat i śmiga jak nowy
Po pierwsze co do wymiany opon jak latam wymieniać to auto pozostaje w wysokości neutralnej takiej jak mam na "auto", poprostu włączam jack mode do momentu w którym mam informacje że jest załączony i oddaje mechanikowi do działania.
Co do fault gearbox. Miałem z 2 razy. Jak macie ten komunikat to auto już zapewne jest na maksa w górze.
Raczej wywaliło zaworek w którymś miechu, najlepiej podłączyć pod komputer i wyjdzie.
Wtedy należy wymienić na nowy i powinno być ok. Może być również niedziałania kompresora


Co do wspomnianego przekażnika tak niestety jest to ich przypadłość potrafią się zlepiać i nawet palić kompresor. Warto może raz na 5 lat wymienić ? koszt w ASO 80zł, a ewentualne naprawy odpadają

Gość u którego kupowałem kompresor z resztą polecam serwis z Brzegu dolnego pod Wrockiem, podpowiedział drobną przeróbkę w postaci dodatkowo zastosowania filtra w układnie. Zapytacie się ale po co ?
A no w mercedesach jest to stosowane aby powietrze w układzie które jest było czyste. Aktualnie od wymiany kompresora jestem już 5 lat i śmiga jak nowy
