Zakup Touarega 2004-2005 4.2L
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Re: Zakup Touarega 2004-2005 4.2L
Dodam że V6 i V8 Pb. z VW lubią sobie łyknąć trochę oleju a w połączeniu z gazem po roku dwóch przy ostrej jeździe nawet literek na 500km.
Dlatego też warto zastanowić się nad jazdą na samej benzynie ewentualnie zastanowić się nad w dieslem.
Dlatego też warto zastanowić się nad jazdą na samej benzynie ewentualnie zastanowić się nad w dieslem.
- hudy017
- Lekko uzależniony
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 paź 2019, 15:20
- Skąd: Giżycko
- Samochód: VW Touareg 3.2 vr6
go v10 go to jest twoje zdanie. Ja mówię z autopsji a diesel zawsze jest większym ryzykiem więcej rzeczy może sie popsuć; )
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Przyznaję wolę i szukałem benzyny ale trak wyszło jak wyszło tylko nie zakładał bym gazu.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To utarta opinia ...ale w odniesieniu do silników w Touaregu nieprawdziwa . Każdy z silników ma swoje bolączki i we wszystkich sporo kosztują .
mały przegłądzik co droższych usterek w obrębie silnika ?
3.2 - odma , rozrząd na łańcuchach , nastawniki wałków , uszczelka pod głowica , pompa oleju
4.2 -nastawniki , uszczelki pod głowicami ,wycieki
2.5tdi - wałki , pompo-wtryski ,turbo ,pękające kolektory
3.0tdi - rozrząd , wtryski ,turbina ,nieszczelności silnika
5.0 - wałki , pompowtryski , turbiny ,kolektory
Better is enemy of good.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 kwie 2020, 9:55
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Brak
Z czego wynikają wycieki z silnika 4.2 ?
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Z silnika 

- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Nie kupisz "Touarega" z lat 02/010 bez późniejsze go wkładu to nie możliwe.
Nie koniecznie musi być to coś poważnego zależy jak był traktowany przez poprzedników.
Ogólnie porównując inne auta z podobnymi przebiegami to"Touareg" i tak wypada dobrze ba nawet bardzo dobrze.
Nie koniecznie musi być to coś poważnego zależy jak był traktowany przez poprzedników.
Ogólnie porównując inne auta z podobnymi przebiegami to"Touareg" i tak wypada dobrze ba nawet bardzo dobrze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 kwie 2020, 9:55
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Brak
Nie dość ,że handlarze kręcą lody to jeszcze trzeba uważać na kupowaną sztukę. Nie mam jakoś zaufania do diesla, biorę pod uwagę tylko wahe.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Standardowo uszczelki pod pokrywami głowic robią się twarde jak kamień i olej z głowicy wylewa się na kolektor wydechowy i do otworów na świece . Dodatkowo same pokrywy sa zrobione z jakiegoś stopu aluminium który koroduje miedzykrystalicznie , widać to w postaci takich parchów na pokrywach . Wbrew pozorom te skazy nie są powierzchowne . Często cieknie z uszczelniacza na wale od przodu silnika . Oczywiście żeby to zrobić trzeba zrzucić przód i rozrząd .
4.2 to bardzo fajny silnik ale wcale nie jakiś tani w utrzymaniu i naprawach ... Ot taki alternator żeby naprawić
to jest wyzwanie, 1,5 tys jak nic może taka naprawa kosztować . Na samej benzynie się tym nie najeździsz bo koszty duże a z LPG trzeba dbać o instalacje ( a właściwie znaleźć kompetentny warsztat co to będzie robił).
To jednak V8 ....8 świec , 8 cewek itd . Dlatego wybierając auto wcale bym się nie skupiał na tym żeby to była benzyna czy diesel , ważne w jakim stanie silnik i reszta .
PS
Byłbym zapomniał o W12....to dopiero jest frajda z jazdy i można zagazować.

Better is enemy of good.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Ale gdzie i skąd kupić W12 ?
nie ma.
nie ma.