Do tej pory używałem 2 kompletów kół, zimowego i letniego.
Teraz zakupiłem opony całoroczne i przechodzę do wyznawców tej religii.
Mam dwa komplety felg. Będę nimi mieszał montując nowe opony. Czujników przekładać nie będę, a nawet nie wiem czy jest to wykonalne.
Czy jeżeli założę felgę, np. dotychczasowy LT na PP, to czujniki same nauczą się swojego położenia, czy trzeba im w jakiś sposób to podpowiedzieć?
Zagwozdka z czujnikami TPMS
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
same się "nauczą"
niee bój żaby robiłem tak nie raz

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
To dobrze, dzięki.
Rozumiem, że prawidłowe wskazania będą od razu po założeniu?
W JEEPie było to bardziej skomplikowane. Oprócz zdefiniowania położenia (szczególnie zapas), trzeba było pokonać dystans ok. 15 km, żeby się nauczył.
Rozumiem, że prawidłowe wskazania będą od razu po założeniu?
W JEEPie było to bardziej skomplikowane. Oprócz zdefiniowania położenia (szczególnie zapas), trzeba było pokonać dystans ok. 15 km, żeby się nauczył.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
od razu prawdopodobnie zasięg tych czujników jest tak mały ze niema możliwości wykrycia innego 

- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Ja mam ten sam model JGC co Ty posiadałeś. W moim żadnej komplikacji z czujnikami, nic nie definiuję nie kombinuję , zakładam, przekładam , przejadę kilometr-dwa i jest ok. Może to zależne od modelu czujników ?
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Być może tak było.
Pamiętam, że jak zamieniłem PT z zapasem, odczytywał mi długi czas wartość z zapasu, a nie z koła na samochodzie.
A innym razem, jak nie zabrałem w trasę zapasowego, to układ pomiarowy głupiał.
Pamiętam, że jak zamieniłem PT z zapasem, odczytywał mi długi czas wartość z zapasu, a nie z koła na samochodzie.
A innym razem, jak nie zabrałem w trasę zapasowego, to układ pomiarowy głupiał.