auto szarpie przy redukcji z 4 na... 2
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: auto szarpie przy redukcji z 4 na... 2
Jakby a co pokazuje na wyświetlaczu przy redukowaniu
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
- Skąd: Lodz
- Samochód: Touareg 2011 v8 tdi
4 i od razu 2 a czasem na ulamek sekundy widac ze sie wyswietla 3
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
To coś grubo spie dolone trza mieć nadzieję że tylko mechatronika bo inaczej wyciąganie razem z sercem
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 sie 2021, 15:25
- Skąd: Poznan
- Samochód: 7p 3.0 tdi
Witaj Acromich
Mam pytanie czy udało ci się ogarnąć temat ze skrzynią i czy robiłeś to gdzieś w Łodzi?
Też mam 4.2 TDI.
U mnie problem nie pojawia się przy redukcji tylko przy zwalnianiu zaraz przed zatrzymaniem mam dziwne dźwięki i tak jakby auto same dohamowywalo,a w czasie jazdy buczy mi przy przyspieszaniu od 2000 do 2500 obrotów .
Jak masz jakiś fajny warsztat to proszę podziel się informacjami.
Mam pytanie czy udało ci się ogarnąć temat ze skrzynią i czy robiłeś to gdzieś w Łodzi?
Też mam 4.2 TDI.
U mnie problem nie pojawia się przy redukcji tylko przy zwalnianiu zaraz przed zatrzymaniem mam dziwne dźwięki i tak jakby auto same dohamowywalo,a w czasie jazdy buczy mi przy przyspieszaniu od 2000 do 2500 obrotów .
Jak masz jakiś fajny warsztat to proszę podziel się informacjami.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Brak zmian oleju i dużo niutonów robi swoje większość 4.2 tdi ma tą przypadłość
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 lip 2020, 11:29
- Skąd: Lodz
- Samochód: Touareg 2011 v8 tdi
Udało mi się bardzo niskokosztowo. Polegało to na zdjęciu pokrywy i przesłaniu do firmy z Kielc (niestety nie mogę namierzyć namiarów - taka od regeneracji skrzyń) i oni wyczyścili, popsrawdzali i powiedzieli że po prostu były zabrudzenia (jakiś paproch). Po założeniu wszytko cacy - zakładałem na Szczecińskiej/ Norbi serwis skrzynie etc.
Ale wcześniej zdjąłem mapę i wróciłem na 320KM na wszelki wypadek i już tak zostawiłem.
Sorry za późną reakcję - urlopowo.
pozdrawiam
Michał
Ale wcześniej zdjąłem mapę i wróciłem na 320KM na wszelki wypadek i już tak zostawiłem.
Sorry za późną reakcję - urlopowo.
pozdrawiam
Michał
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 sie 2021, 15:25
- Skąd: Poznan
- Samochód: 7p 3.0 tdi
Dzięki za info
U Norbi byłem i miał pomysł żeby wyjąć sterownik i przeczyscić ale po zdjęciu miski stwierdził że nic to nie da bo pełno syfu już jest i napewno coś grubszego.
Zmienił olej i wróciłem do domu 500km.
A dziś po rozgrzaniu miałem wpierw redukcję z 3 na 2 z uderzeniem i po chwili podczas dojeżdżania do skrzyżowania tak jakby nie wysprzegliło biegu i auto zgasło.
Po odpaleniu i wrzuceniu D znowu zgasło.
Kolejne odpalenie D i więcej gazu ruszyło z usluzgiem.
Teraz nie wiem czy wina oleju od Norbiego konwertera czy skrzyni.
Na misce widać złote opiłki więc może to sprzęgi z konwerterem pada.
Jakieś pomysły?
U Norbi byłem i miał pomysł żeby wyjąć sterownik i przeczyscić ale po zdjęciu miski stwierdził że nic to nie da bo pełno syfu już jest i napewno coś grubszego.
Zmienił olej i wróciłem do domu 500km.
A dziś po rozgrzaniu miałem wpierw redukcję z 3 na 2 z uderzeniem i po chwili podczas dojeżdżania do skrzyżowania tak jakby nie wysprzegliło biegu i auto zgasło.
Po odpaleniu i wrzuceniu D znowu zgasło.
Kolejne odpalenie D i więcej gazu ruszyło z usluzgiem.
Teraz nie wiem czy wina oleju od Norbiego konwertera czy skrzyni.
Na misce widać złote opiłki więc może to sprzęgi z konwerterem pada.
Jakieś pomysły?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jak król już złotem płaci to panewki w skrzyni i jest do wyjęcia.
Better is enemy of good.