Modyfikacja 4.2 TDI
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Modyfikacja 4.2 TDI
Witajcie,
Noszę się z zamiarem zawirusowania mojego wymarzonego turka i w sieci znalazłem takie coś ... Chodzi o stożkowe filtry powietrza, czy jest sens się w to bawić , czy pozostać przy samym chipie?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Noszę się z zamiarem zawirusowania mojego wymarzonego turka i w sieci znalazłem takie coś ... Chodzi o stożkowe filtry powietrza, czy jest sens się w to bawić , czy pozostać przy samym chipie?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
zwirusować na pewno warto to zawsze pare kucy i niutów więcej szybsza reakcji na pedał gazu mniejsze spalanie a z tymi filtrami to dobre dla młodych nie wiele dają i poza tym będzie głośniejszy
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Też właśnie do tego doszedłem, widziałem że firmy robią pod 450 KM samym chipem więc wymiana tych filtrów (pomijając IC ) nie jest tutaj konieczna, jednak idąc dale w mody jakieś hybrydowe turbiny itd wówczas miałoby to większy sens
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
właśnie
kiedyś nie było takiej możliwości elektronicznie zwiększenia mocy i kombinowało się właśnie z filtrami wydechami strumienicami a na końcu były magnetyzery.
kiedyś nie było takiej możliwości elektronicznie zwiększenia mocy i kombinowało się właśnie z filtrami wydechami strumienicami a na końcu były magnetyzery.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 595
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
To było 'kiedyś' .
Dzisiaj wiemy że tego typu modyfikacjie nie dają kompletnie nic.
Zdecydowanie tylko modyfikacja oprogramowania sterownika silnika + dobra hamownia.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Dzięki Panowie za odpowiedzi tak też właśnie zrobię umówię wizytę i jak będę po wirusie wkleję wykres, jak to wyszło. Swoją drogą przydałby się na tym forum jeszcze dział "Tuning"
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
jaki masz przebieg?
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
143 000 km odziwo ori
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Z modyfikacji można jeszcze poprawić dolot tzn zamiast dwóch intercoolerow bocznych dać jeden na front co poprawi wydajność ,uprości orurowanie i szybkość reakcji turbiny.
Better is enemy of good.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1009
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
moim skromnym zdaniem ten motor jest wystarczająco dynamiczny a próbowanie robienia z niego wyścigówki to trochę przerost formy nad treścią za duże opory powietrza, zbyt duża waga a co z hamulcami bo jeśli już to od nich powinno się zacząć mod