Noszę się z zamiarem zawirusowania mojego wymarzonego turka i w sieci znalazłem takie coś ... Chodzi o stożkowe filtry powietrza, czy jest sens się w to bawić , czy pozostać przy samym chipie?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zwirusować na pewno warto to zawsze pare kucy i niutów więcej szybsza reakcji na pedał gazu mniejsze spalanie a z tymi filtrami to dobre dla młodych nie wiele dają i poza tym będzie głośniejszy
Też właśnie do tego doszedłem, widziałem że firmy robią pod 450 KM samym chipem więc wymiana tych filtrów (pomijając IC ) nie jest tutaj konieczna, jednak idąc dale w mody jakieś hybrydowe turbiny itd wówczas miałoby to większy sens
właśnie
kiedyś nie było takiej możliwości elektronicznie zwiększenia mocy i kombinowało się właśnie z filtrami wydechami strumienicami a na końcu były magnetyzery.
właśnie
kiedyś nie było takiej możliwości elektronicznie zwiększenia mocy i kombinowało się właśnie z filtrami wydechami strumienicami a na końcu były magnetyzery.
To było 'kiedyś' .
Dzisiaj wiemy że tego typu modyfikacjie nie dają kompletnie nic.
Zdecydowanie tylko modyfikacja oprogramowania sterownika silnika + dobra hamownia.
Dzięki Panowie za odpowiedzi tak też właśnie zrobię umówię wizytę i jak będę po wirusie wkleję wykres, jak to wyszło. Swoją drogą przydałby się na tym forum jeszcze dział "Tuning"
Z modyfikacji można jeszcze poprawić dolot tzn zamiast dwóch intercoolerow bocznych dać jeden na front co poprawi wydajność ,uprości orurowanie i szybkość reakcji turbiny.
moim skromnym zdaniem ten motor jest wystarczająco dynamiczny a próbowanie robienia z niego wyścigówki to trochę przerost formy nad treścią za duże opory powietrza, zbyt duża waga a co z hamulcami bo jeśli już to od nich powinno się zacząć mod