Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Re: Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r
Sorry chodzilo mi o scieranie ich papierem sciernym i lakierowanie. Nie polerowanie doslownie. Moze ktos poradzic jakich papierow i w jaki sposob to ogarnac konkretnie?
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Zderzak owszem jest dolem czyms dziwnym pomalowany do polowy i chyba zerwane sa ktores zaczepy bo krzywo siedzi. Jeszcze tego nie ruszalem. Chce zaczac od mechaniki a w miedzyczasie kosmetyka.Vinsent pisze: ↑09 lip 2020, 20:18Pytałem, bo ten przedni zderzak wygląda, jakby miał inny odcień no i szpara między nim a błotnikiem jest tak hmm, jakby za dużaNie byl tak zadbany ale go troche doprowadzilem do wygladu. Szczerze to nie widac zeby byl bity. Planuje jeszcze wypolerowac lampy bo slabo widac w nocy. Moze ma ktos dobra i sprawdzona metode? A c9 do pneumatyki to da sie zyc bez tego tym bardziej ze tego nigdy wczesniej nie mialem w zadnym aucie. Tylko kola chyba wieksze by siadly bo na 17" wyglada jak koza troche
![]()
. Jeśli chodzi o polerkę reflektorów to może być jakiś zestaw z allegro za 50 zł np. taki https://allegro.pl/oferta/duzy-zestaw-d ... gJUMPD_BwE lub jeśli chcesz to mieć profesjonalnie i na lata to oddaj do fachowca ja w swoim 7L tak zrobiłem i wyglądają jak nowe koszt 300 zł za oba przynajmniej w moim regionie
![]()
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To zależy od stanu , czy są głębokie rysy,ślady po kamieniach itd. poza tym czy szlifujesz ręcznie czy szlifierką . Trzeba osiągnąć jednorodna matową powierzchnię.
Pod lakier nie przygotowuje się na lustro.
Jeśli nie lakierujesz na codzien to bym się nie zabierał bo technologicznie to trudniejsze niż położyć klar na karoserii.
Każdy defekt szlifowania i lakierowania będzie widoczny w dodatku poliwęglan ma swoje wymagania doboru materiałów.
Wyjmij lampy i wyślij do kompleksowej renowacji .
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Vreshcor pisze: ↑10 lip 2020, 8:11To zależy od stanu , czy są głębokie rysy,ślady po kamieniach itd. poza tym czy szlifujesz ręcznie czy szlifierką . Trzeba osiągnąć jednorodna matową powierzchnię.
Pod lakier nie przygotowuje się na lustro.
Jeśli nie lakierujesz na codzien to bym się nie zabierał bo technologicznie to trudniejsze niż położyć klar na karoserii.
Każdy defekt szlifowania i lakierowania będzie widoczny w dodatku poliwęglan ma swoje wymagania doboru materiałów.
Wyjmij lampy i wyślij do kompleksowej renowacji .
Niestety nie moge tak zrobic bo jest potrzebne auto na codzien a przez week nikt mi tego nie ogarnie. Jestem skazany na siebie ale chce sie do tego naprawde przygotowac. Dlatego prosze Was o wskazowki i rady. Napewno bede robil to recznie zeby nie przypalic lamp. A co do odblysnikow to sa w zadowalajacym stanie.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Seba1986 pisze: ↑10 lip 2020, 18:39Vreshcor pisze: ↑10 lip 2020, 8:11To zależy od stanu , czy są głębokie rysy,ślady po kamieniach itd. poza tym czy szlifujesz ręcznie czy szlifierką . Trzeba osiągnąć jednorodna matową powierzchnię.
Pod lakier nie przygotowuje się na lustro.
Jeśli nie lakierujesz na codzien to bym się nie zabierał bo technologicznie to trudniejsze niż położyć klar na karoserii.
Każdy defekt szlifowania i lakierowania będzie widoczny w dodatku poliwęglan ma swoje wymagania doboru materiałów.
Wyjmij lampy i wyślij do kompleksowej renowacji .
Niestety nie moge tak zrobic bo jest potrzebne auto na codzien a przez week nikt mi tego nie ogarnie. Jestem skazany na siebie ale chce sie do tego naprawde przygotowac. Dlatego prosze Was o wskazowki i rady. Napewno bede robil to recznie zeby nie przypalic lamp. A co do odblysnikow to sa w zadowalajacym stanie.
No to w takim razie potrzebny Ci zestaw np taki jak Ci wcześniej pokazałem no chyba, że chcesz ręcznie to potrzeba papiery wodne o gradacji 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 i nawet 3000, później bierzesz IPĘ żeby odtłuścić powierzchnie lamp a na wielki finał kupuje klar i jedziesz po lampach pamiętaj tylko, że jeśli robisz to na aucie to samochód oraz inne przedmioty wokół niego trzeba zabezpieczyć np folią do malowania i potem będzie gotowe

-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
A poweidzcie mi. Duzo jest zabawy zeby wyjąć lampy z auta? Bo wolal bym tego nie robić na aucie.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
30 sek jak masz trybiki nie polamane. W zestawie narzędzi jest kluczyk do tego.
Szlifowanie bym zaczal od 300 a skonczyl na 800,
Podkład na plastik, potem klar HS do lamp i pewnie polerka , trizact i pasta.
A odbłyśniki Xenona jak obejrzałeś skoro nie wyciągałes lamp? Na pewno są do zrobienia.
Szlifowanie bym zaczal od 300 a skonczyl na 800,
Podkład na plastik, potem klar HS do lamp i pewnie polerka , trizact i pasta.
A odbłyśniki Xenona jak obejrzałeś skoro nie wyciągałes lamp? Na pewno są do zrobienia.
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Masz racje odblysnikow od zenona nie widzialem. Czekam na papiery bo zamowilem i na week bede sie bral za to.Vreshcor pisze: ↑10 lip 2020, 22:3630 sek jak masz trybiki nie polamane. W zestawie narzędzi jest kluczyk do tego.
Szlifowanie bym zaczal od 300 a skonczyl na 800,
Podkład na plastik, potem klar HS do lamp i pewnie polerka , trizact i pasta.
A odbłyśniki Xenona jak obejrzałeś skoro nie wyciągałes lamp? Na pewno są do zrobienia.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Panowie ile moze szacunkowo kosztowac wymiana tych uszczelniaczy na wtryskach? Robota + czesci. Oczywiscie mniej wiecej.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Uszczelki 40
Śruba 16
Wszystko x5
Robota drugie tyle
Śruba 16
Wszystko x5
Robota drugie tyle
Better is enemy of good.