Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Moj Turek 2.5 tdi R5 2005r
Witam. Od jakiegos czasu stalem sie posiadaczem tego autka. Szczerze jestem z niego zadowolony aczkolwiek ukrytych bylo chyba kilka jego wad albo ja poprostu bylem tak napalony ze ni3 zauwazylem tego.
Teraz mam kilka zdjec z ostatniej wizyty u znajomego. Podpielismy go do vcdsa i wywalilo tego troche. Chciałbym go doprowadzic pomalu do porządku.
Przepraszam za jakosc zdjec i tak wiem troche tak glupio od razu o pomoc prosic. Prosze jednak byscie pomogli to rozgryzc.
Teraz mam kilka zdjec z ostatniej wizyty u znajomego. Podpielismy go do vcdsa i wywalilo tego troche. Chciałbym go doprowadzic pomalu do porządku.
Przepraszam za jakosc zdjec i tak wiem troche tak glupio od razu o pomoc prosic. Prosze jednak byscie pomogli to rozgryzc.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
5ty wtrysk umiera może to jest spowodowane wypadaniem zapłonów pokasuj te błędy zobaczysz czy wrócą
-
- Bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 kwie 2020, 12:36
- Skąd: Bydgoszzc
- Samochód: Touareg 2,5 TDI R5 2004
U mnie właśnie piąty wtrysk, powodował wypadanie. Wymiana gumek na wtrysku i dogiecie pinów pomogło. Koszt niewielki, uszczelki wtrysku plus uszczelka pokrywy.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Bledy pokasowane ale narazie nie mam jak tego sprawdzic. Pojezdze chwile i zobacze. A falowanie obrotow tez moze byc tym spowodowabe? Szczerzeto przymierzalem sie do wymiany wszystkich wtryskow na regenerowane. Bo troche tez pali ten czolg
. Ktos sie moze orientuje na jakie koszty powinienem sie nastawic? Z tego co zauwazylem to wtrysk regenerowany moge juz dostac od 400pln. A jak jrst z robota? Aaa i jeszcze jebo pytanie. Czy jesli posuadam troche zdolnosci manualnych, intelektu i narzedzi to jestem w stanie sam zregenerowac pompe w baku? Chodzi mi o wymiane uszczelniaczy. Poniewaz po dluzszym postoju auto bardzo dlugo kreci zanim odpali a jak napompuje paliwa wlaczajac i wylaczajac zaplon 3 razy to pali od kopa. Wiec podejrzewam ze pompa gdzies puszcza i cofa sie paliwo.

-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Wygląda na zadbany, a czy przód czasem nie był walnięty? no i trochę uboga wersja i szkoda , że nie ma pneumatyki, bo wtedy to nie ten wóz
, co do mechaniki to się za chwilę ktoś wypowie.
Pozdro

Pozdro
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
Nie byl tak zadbany ale go troche doprowadzilem do wygladu. Szczerze to nie widac zeby byl bity. Planuje jeszcze wypolerowac lampy bo slabo widac w nocy. Moze ma ktos dobra i sprawdzona metode? A c9 do pneumatyki to da sie zyc bez tego tym bardziej ze tego nigdy wczesniej nie mialem w zadnym aucie


Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 20:04 przez Seba1986, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 75
- Rejestracja: 04 maja 2020, 14:51
- Skąd: Cieszanów
- Samochód: VW Touareg R5 2.5tdi
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Pytałem, bo ten przedni zderzak wygląda, jakby miał inny odcień no i szpara między nim a błotnikiem jest tak hmm, jakby za dużaNie byl tak zadbany ale go troche doprowadzilem do wygladu. Szczerze to nie widac zeby byl bity. Planuje jeszcze wypolerowac lampy bo slabo widac w nocy. Moze ma ktos dobra i sprawdzona metode? A c9 do pneumatyki to da sie zyc bez tego tym bardziej ze tego nigdy wczesniej nie mialem w zadnym aucie. Tylko kola chyba wieksze by siadly bo na 17" wyglada jak koza troche
![]()


- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Sama polerka to strata kasy, szybko znów pożółkna. Trzeba je przygotować i polakierować. Do tego regeneracja odbłyśników i zaczną świecić jak na premium przystało.
Better is enemy of good.