Przekroczony Poziom / Tył
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 gru 2019, 19:45
- Skąd: Mazury
- Samochód: 3.2l V6 2003r. New York State
Przekroczony Poziom / Tył
Witam forumowicz i miłośników Turasa
Dzisiaj z rana wsiadałem do auta po czym zaczął się poziomować... i napompował tył do maksymalnego poziomu. Mam wrażenia że do Extra High. Wysokość absolutna na czujnikach koło 180mm.
Mam plan zajechać na warsztat i odkręcić na rozdzielaczu zaworki od tylnych amorków powinień opaść i zobaczymy co dalej.
Ale jak strzelacie ? Pewnie wina sterownika ??
Często był taki problem iż touareg przy każdym odpaleniu poziomował się na nowo, opuszczał podnosił i tak w kółko. Nie zwracałem uwagi jeździłem dalej. Ale ten xtra level z tyłu to dość nie fajna i raczej mało bezpieczna opcja do użytkowania auta. Wymieniać sterownik ?? aledrogo są używane po 250 zł, można spróbować ??
Dzisiaj z rana wsiadałem do auta po czym zaczął się poziomować... i napompował tył do maksymalnego poziomu. Mam wrażenia że do Extra High. Wysokość absolutna na czujnikach koło 180mm.
Mam plan zajechać na warsztat i odkręcić na rozdzielaczu zaworki od tylnych amorków powinień opaść i zobaczymy co dalej.
Ale jak strzelacie ? Pewnie wina sterownika ??
Często był taki problem iż touareg przy każdym odpaleniu poziomował się na nowo, opuszczał podnosił i tak w kółko. Nie zwracałem uwagi jeździłem dalej. Ale ten xtra level z tyłu to dość nie fajna i raczej mało bezpieczna opcja do użytkowania auta. Wymieniać sterownik ?? aledrogo są używane po 250 zł, można spróbować ??
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 487
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
Sprawdzałeś cięgienka od czujnikow wysokości?
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 gru 2019, 19:45
- Skąd: Mazury
- Samochód: 3.2l V6 2003r. New York State
Są na miejscu. większych luzów nie mają. Jak pobujałem autem na boki to wartości się zmieniały. Więc chyba sprawne.
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 487
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
Zrób najpierw kalibracje zawieszenia, kasę zawszę zdążysz wydać
-
- Bywalec
- Posty: 17
- Rejestracja: 03 gru 2019, 19:45
- Skąd: Mazury
- Samochód: 3.2l V6 2003r. New York State
Kalibracje już kiedyś robiłem. Autko się wyrównało. A potem po nowym uruchomieniu znowu zaczęło się poziomować góra/dół.
Powiedzmy kończę jazdę, staje w miejscu. Auto się poziomuje i gaszę.
Odpalam, sprężarka zaczyna chodzić, nabija ciśnienie, upuszcza zaworem pod maską i znowu się poziomuje. I tak w kółko.
Ale na razie mam problem iż mam tył napompowany na maksa. I nie chce opuścić, w weekend zajadę na warsztat. I odkręce zaworki zobaczę co się stanie. Na jack mode, a potem spróbuje odpalić i się przejechać.
Bo innego rozwiązania nie widzę na chwilę obecną.
Powiedzmy kończę jazdę, staje w miejscu. Auto się poziomuje i gaszę.
Odpalam, sprężarka zaczyna chodzić, nabija ciśnienie, upuszcza zaworem pod maską i znowu się poziomuje. I tak w kółko.
Ale na razie mam problem iż mam tył napompowany na maksa. I nie chce opuścić, w weekend zajadę na warsztat. I odkręce zaworki zobaczę co się stanie. Na jack mode, a potem spróbuje odpalić i się przejechać.
Bo innego rozwiązania nie widzę na chwilę obecną.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
U mnie tył podniosło na maksa i nie chciało opuścić jak z przodu zaworki się zacinały. Weź z kompa odpal spuszczanie ciśnienia i zobacz czy zejdzie wszędzie na dół.
-
- Pasjonat
- Posty: 263
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
Ja mam chyba jakieś dziwadło ?
Czy zmieniam aku, czy padł bezpiecznik i przekaźnik kompresora zawieszenia, czy wysypało się cięgno zawieszenia auto zawsze samo się resetuje. Żadnych problemów. Zaraz wszystko wraca do normy. Czytając fora w życiu bym T. nie kupił.
Ps. sorry za OT.
Czy zmieniam aku, czy padł bezpiecznik i przekaźnik kompresora zawieszenia, czy wysypało się cięgno zawieszenia auto zawsze samo się resetuje. Żadnych problemów. Zaraz wszystko wraca do normy. Czytając fora w życiu bym T. nie kupił.
Ps. sorry za OT.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1655
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Z rożnych awarii sterownik jest najmniej prawdopodobny. Zapchane zaworki , uszkodzony rozdzielacz , stopione wężyki ,tam się nic skomplikowanego nie psujeSativa_Ucieka pisze: ↑15 paź 2020, 19:38Kalibracje już kiedyś robiłem. Autko się wyrównało. A potem po nowym uruchomieniu znowu zaczęło się poziomować góra/dół.
Powiedzmy kończę jazdę, staje w miejscu. Auto się poziomuje i gaszę.
Odpalam, sprężarka zaczyna chodzić, nabija ciśnienie, upuszcza zaworem pod maską i znowu się poziomuje. I tak w kółko.
Ale na razie mam problem iż mam tył napompowany na maksa. I nie chce opuścić, w weekend zajadę na warsztat. I odkręce zaworki zobaczę co się stanie. Na jack mode, a potem spróbuje odpalić i się przejechać.
Bo innego rozwiązania nie widzę na chwilę obecną.
Better is enemy of good.