Starter/booster

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

Starter/booster

#1

Post autor: berater » 09 lis 2019, 17:24

Czy odpalenie przy użyciu takiego urządzenia i klękającym aku, może narobić jakiejś kaszany w elektronice samochodu?
Jeśli nie, co byście polecali, albo co odradzali?

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#2

Post autor: cinek » 09 lis 2019, 17:37

Ja uwazam że tak a to dlatego że te urzadzenia mają dużo wieksze napięcie 8-) ba mam nawet teorię że dwa wtryski ktore mi padły to zasługa tego urzadzenia :mrgreen:

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#3

Post autor: berater » 09 lis 2019, 17:51

Nie bardzo rozumiem.
Może wziąłeś od TIRa 24V? 8-)

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 597
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#4

Post autor: Krzysztof » 09 lis 2019, 17:54

To nie lepiej od razu kupić nowy akumulator :D .

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#5

Post autor: berater » 09 lis 2019, 18:12

To oczywista oczywistość.
Ale mam pod domem 2 trzylitrowe turbodiesle i popierdółkę benzynową z silnikiem 1.4.
Rozważam zakup boostera w razie cóś.
Nie przewidzę, który będzie potrzebował energii.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 597
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#6

Post autor: Krzysztof » 09 lis 2019, 18:47

Słuszne rozumowanie . Przyłączam się do pytania . Niedługo w moim garażu też zagości druga 3 litrówka :D .

Awatar użytkownika
cinek
Weteran
Weteran
Posty: 1007
Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
Skąd: Ostrzzzz
Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda

#7

Post autor: cinek » 09 lis 2019, 18:51

berater pisze:
09 lis 2019, 17:51
Nie bardzo rozumiem.
Może wziąłeś od TIRa 24V? 8-)
sprawdz sobie ile taki booster ma na wyjsciu moj ma 16v

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 597
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#8

Post autor: Krzysztof » 09 lis 2019, 18:55

cinek pisze:
09 lis 2019, 17:37
Ja uwazam że tak a to dlatego że te urzadzenia mają dużo wieksze napięcie 8-) ba mam nawet teorię że dwa wtryski ktore mi padły to zasługa tego urzadzenia :mrgreen:
Nie mam o tym żadnego pojecia ale ostatnio w TV widziałem jak Robert Michalski & szwagier Wąski odpalali tym C klasę .

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#9

Post autor: berater » 09 lis 2019, 18:59

Problem w tym, że na kartach produktowych podawane jest zwykle tylko napięcie nominalne 12V :roll:

Awatar użytkownika
Krzysztof
Weteran
Weteran
Posty: 597
Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
Answers: 1
Skąd: OtunagórceBieszczady
Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....

#10

Post autor: Krzysztof » 09 lis 2019, 19:04

Ale taki typowy bezprzewodowy starter/booster to klika tyśi :?:
Nie lepiej kupić aku i postawić na półce :idea:
Mam żelówkę w łodzi, cały czas naładowana w razie draki chyba tez od niej odpalę 8-)

ODPOWIEDZ