
Daj go na zaladunkowy i tak zostaw na dluzszy czas ,pewnie sam opadnie .
Jak chce mieć prawdziwe 4x4 to wybiera inne markę , w bawarskim driftowozie napęd na przód tylko przeszkadza w jeździe
Kod: Zaznacz cały
01400 - Regulacja poziomu zawieszenia
001 - Górna wartość skrajna przekroczona
02250 - Wyłączenie działania z powodu czasu włączenia zaworu
001 - Górna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Kod: Zaznacz cały
38.0 mm Left Front Height Deviation
47.0 mm Right Front Height Deviation
-22.0 mm Left Rear Height Deviation
-24.0 mm Right Rear Height Deviation
179.0 Left Front (G78) Absolute Height
171.0 Right Front (G289) Absolute Height
104.0 Left Rear (G76) Absolute Height
104.0 Right Rear (G77) Absolute Height
57.0 mm Left Front Height Deviation
68.0 mm Right Front Height Deviation
-2.0 mm Left Rear Height Deviation
-4.0 mm Right Rear Height Deviation
Pewnie ci sie tak wydalo bo tyl opadał.
wiele operacji przy obsludze i naprawie wiaze sie z tym ze odlacza sie kleme gdyby przez to padało zawieszenie to nikt by nic nie naprawiał
Nie wydawało mi się bo tył nie opadł.Vreshcor pisze: ↑04 wrz 2019, 0:10Pewnie ci sie tak wydalo bo tyl opadał.
Ogólnie to widać problem z regulacją jest . Czujnik cisnienia jest jeden i nie pelni on funkcji przy regulacji wysokosci zawieszenia . Zaobserwuj czy przy podnoszeniu/ opuszczniu wartosci wysokosci w blokach absolute high sie plynnie zmieniaja . Potem pasowalo by kulke od czujnika wypiac i pokrecic tak zeby przod zjechal na glebe . W ten sposób sprawdzisz zaworki i przy okazji czujniki . Dopoki regulacja wszystkich 4 stron nie bedzie dzialac w pelnym zakresie to do kalibracji nie ma co podchodzic .