maglownica
-
- Bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 maja 2019, 14:39
- Skąd: Szczecin
- Samochód: T I R5
Re: maglownica
luz jest wzdłużny - wyciągając i wciskając drążek czuć luz.
zakładam że należałoby popatrzyć na wszelkie niedopatrzenia przekładni kierowniczej...
dobre zakłady to właśnie mam w mieście. po kilku miesiącach wracają na serwis i jest problem. to nie maluch żeby 10x rozkładać...
nie chcę też przepłacać ...
zakładam że należałoby popatrzyć na wszelkie niedopatrzenia przekładni kierowniczej...
dobre zakłady to właśnie mam w mieście. po kilku miesiącach wracają na serwis i jest problem. to nie maluch żeby 10x rozkładać...
nie chcę też przepłacać ...
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jedz na SKP , sprawdzenie zawieszenie /ukl kierowniczy .Za 2 dychy ty pokrecisz gosc pomaca i diagnoza bedzie jasna .
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:24
- Skąd: Głogów
- Samochód: Touareg I 4.2 AXQ
Niestety ale na SKP nic Ci nie powiedzą. Moja maglownica była w opłakanym stanie i żadne standardowe metody nie pomogą w diagnozie, luz widać dopiero po demontażu gumowych osłon i drążków. Wtedy można poruszać listwą i nieźle się zdziwić.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Nie czytasz co kolega napisał , wyczuwa luz wzdluzny ..... a ty piszesz ze luzu nie widac bylo u ciebie bez demontazu przekladni.
Better is enemy of good.
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Nie trzeba było gumowych osłon ruszać skoro ci się maglownica na nich trzyma

- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Jeśli luz wzdłużny to drążki albo listwa maglownicy. Zacznij od drążków. Jak listwa to może być problem bo tego nie regenerują. Przerabiałem to miesiąc temu w Jeepie. Na zgaszonym silniki słychać stuki przy energicznym poruszaniu kierą lewa prawa , albo prawa lewaDubelt pisze: ↑12 mar 2020, 14:53luz jest wzdłużny - wyciągając i wciskając drążek czuć luz.
zakładam że należałoby popatrzyć na wszelkie niedopatrzenia przekładni kierowniczej...
dobre zakłady to właśnie mam w mieście. po kilku miesiącach wracają na serwis i jest problem. to nie maluch żeby 10x rozkładać...
nie chcę też przepłacać ...

-
- Bywalec
- Posty: 29
- Rejestracja: 30 maja 2019, 14:39
- Skąd: Szczecin
- Samochód: T I R5
IMO listwa nie powinna (wewnętrznie tak bym chciał) - lewy luz jest większy od prawego.
końcówki drążków wymieniałem pół roku temu :/
drążki wymienię bez demontażu całej maglownicy?
końcówki drążków wymieniałem pół roku temu :/
drążki wymienię bez demontażu całej maglownicy?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
no jasne ze tak
- Krzysztof
- Weteran
- Posty: 597
- Rejestracja: 23 wrz 2019, 10:24
- Skąd: OtunagórceBieszczady
- Samochód: 3.0 7P , 3.2 7L i .....
Może drążki kiepskiej jakości kupiłeś. Choć tego nie widze nie sądzę żeby to była maglownica. Sprawdziłeś tak jak pisałem na zgaszonym silniku ?
-
- Bywalec
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 maja 2019, 12:24
- Skąd: Głogów
- Samochód: Touareg I 4.2 AXQ
Krzysztof... Może ty potrafisz wykręcić drążki kierownicze bez zdejmowania osłon gumowych, pewnie potrafisz też zdjąć majtki przez głowę twoja sprawa. Dopóki wszytko było skręcone luzów nie dało się wyczuć. Postawiłem swoją diagnozę (w 100% słuszną) i zacząłem od demontażu drążków dopiero wtedy dało się zaobserwować luzy maglownicy we wszystkich płaszczyznach. Każdy robi wedle swojego uznania, tylko ja oprócz teorii mam potwierdzenie w praktyce tego co było u mnie.