Touareg 4.2 v8 informacja o niskim ciśnieniu oleju

ODPOWIEDZ
Buba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 mar 2020, 19:45
Skąd: Gdańsk
Samochód: Touareg 4.2 v8

Touareg 4.2 v8 informacja o niskim ciśnieniu oleju

#1

Post autor: Buba » 27 mar 2020, 19:58

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i szukam informacji na temat niskiego ciśnienia oleju. Problem pojawia się tylko na rozgrzanym silniku. Czujnik ciśnienia oleju, olej i filtr wymieniony. Żadnych niepokojących dźwięków z dołu silnika i z góry nie słychać. Cisnienie było sprawdzane i im bardziej rozgrzewa się olej tym cisnienie robi się nizsze i tylko podczas wkrecania go na obroty. Jak sie silnik zgasi i odpali jeszcze raz to przez jakis czas jest spokuj i znowu to samo sie dzieje. Bardzo prosze o pomoc moze ktos z Was sie spotkal z takim problemem.

Pozdrawiam
Adam

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1675
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#2

Post autor: Vreshcor » 27 mar 2020, 21:41

Buba pisze:
27 mar 2020, 19:58
{...} Cisnienie było sprawdzane i im bardziej rozgrzewa się olej tym cisnienie robi się nizsze i tylko podczas wkrecania go na obroty. Jak sie silnik zgasi i odpali jeszcze raz to przez jakis czas jest spokuj i znowu to samo sie dzieje. {...}
Pozdrawiam
Adam
Było sprawdzane ,tzn ile wyszlo i przy jakich obrotach ?
Generalnie wyzsze obroty to i cisnienie rosnie bo wydajnosc pompy sie poprawia .
Pewnie pompa do rozebrania ,przy okazji sprawdzenie panewek .
Napinacze nie characza przy odpalaniu ? Przez nie tez moze gubic cisnienie.
Better is enemy of good.

Buba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 mar 2020, 19:45
Skąd: Gdańsk
Samochód: Touareg 4.2 v8

#3

Post autor: Buba » 27 mar 2020, 22:11

Przy odpaleniu nie charcza ale jak się silnik rozgrzeje to przy delikatnym dodawaniu gazu słychać jakby napinacz na lewej głowicy. Ale to tylko chwilowy dźwięk i za każdym razem w okolicach 1000-1200 obrotow. Cisnienie na zimnym silniku było ok 4.5bara im bardziej silnik się nagrzewa to cisnienie spadało. A jak był już tak dosyć mocno nagrzany to podczas dodawania gazu cisnienie chwilowo rosło po czym od razu spadało prawie do zera

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1675
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#4

Post autor: Vreshcor » 27 mar 2020, 23:55

Moze syf zatyka smok....miska do sciagniecia.
Better is enemy of good.

Buba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 mar 2020, 19:45
Skąd: Gdańsk
Samochód: Touareg 4.2 v8

#5

Post autor: Buba » 04 kwie 2020, 0:24

Dziękuję wszystkim za pomoc.
Winnym okazał się napinacz łańcucha oraz główny powód to zakochany smok.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pisula1
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 494
Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
Skąd: Lubin
Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS

#6

Post autor: pisula1 » 04 kwie 2020, 0:30

Buba pisze:
04 kwie 2020, 0:24
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Winnym okazał ......................zakochany............................ smok.
Pozdrawiam
;) Paskudna przypadłość. :)
Vreshcor pisze:
27 mar 2020, 23:55
Moze syf zatyka smok....miska do sciagniecia.
Brawo Ty.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1675
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#7

Post autor: Vreshcor » 04 kwie 2020, 18:36

Smoki vs ludzie 1:0 :P
Niedawno zdejmowałem miskę w jakimś silniku ,wcześniej się końcówka bagnetu połamała i spadła do miski...pomyślałem spadnie na dno i będzie grzecznie leżeć.
Po zdjęciu miski okazało się , że dokładnie wszystkie kawałeczki siedzą w smoku przylepione do siatki . :evil:
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ