Touareg 7l 4.2 v8 2004r długo kręci
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 sie 2020, 0:24
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Touareg 4.2 v8 310 km
Touareg 7l 4.2 v8 2004r długo kręci
Witam mam touarega 4.2 v8 310km 2004r pochodzenie usa po postoju długo kręci zanim odpali na ciepłym odpala bez problemu ciśnienie na listwie 4 bary świece nowe aku nowy rozrusznik kręci bezprolemu błąd filtra węglowego. Auto z gazem
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Sprawdź kompresje na zimnym i ciśnienie paliwa .
Better is enemy of good.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 sie 2020, 0:24
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Touareg 4.2 v8 310 km
Ciśnienie paliwa 4 bary ostygnie sprawdzę kompresję
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 maja 2019, 11:13
- Skąd: Warszawa
- Samochód: 6.0 W12 BJN
4.2 AXQ
Miałem takie same objawy, opinie były od pompy paliwa do kłopotów z rozrządem, a problemem okazała się pęknięta membrana w reduktorze LPG. Bardzo łatwo sprawdzić - najlepiej wyjeździć gaz z butli do zera i przez kilka dni tylko na benzynie. Jak objawy ustąpią to masz winnego i tyle. W drugim samochodzie miałem odwrotne objawy, na zimnym zapalał bez problemu, a jak ciepły to kręcił, okazało się, że jeden z wtryskiwaczy LPG przepuszaczał.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 sie 2020, 0:24
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Touareg 4.2 v8 310 km
Bywalec bardzo dziękuję zaraz się skończy gaz to sprawdzę
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
Tutaj co drugi to Bywalec 

-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 sie 2020, 0:24
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Touareg 4.2 v8 310 km
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 sie 2020, 0:24
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Touareg 4.2 v8 310 km
Fox 33 miał rację membrana na redaktorze dzięki wielkie
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Taki tip dla posiadaczy LPG, nie musicie wyjeżdżać butli do zera, wystarczy zawór zakręcić, albo od biedy zdjąć przewód z cewki elektrozaworu przy reduktorze żeby na szybko coś sprawdzić.